Иако „Елетрика“, првиот електричен автомобил на Ferrari, неодамна беше претставен со големо внимание, легендарниот бренд од Маранело нема намера да се откаже од моторите со внатрешно согорување. Напротив – Ferrari верува дека бензинските мотори допрва ќе го покажат својот цел потенцијал.
Во 2022 година, компанијата предвиде дека до крајот на деценијата само 20% од нејзината гама ќе користи чисто бензински мотори. Но новата стратегија објавена овој месец го менува тој план – 40% од понудата во 2030 година сепак ќе биде со класични мотори, додека уште 40% ќе биде хибридна. Тоа значи дека и во иднина Ferrari ќе продолжи да произведува модели со V6, V8 и V12 мотори.
Директорот за истражување и развој, Ернесто Ласаландра, изјави дека компанијата ќе продолжи со развој на традиционалните мотори, прилагодувајќи ги на построгите глобални стандарди за емисии:
„Ги развиваме нашите V6, V8 и V12 мотори со цел постојано да ја подобриме нивната ефикасност и перформанси, во согласност со новите регулативи. Ќе продолжиме да нудиме бензински мотори во нашата гама и да иновираме во насока на зголемување на специфичната моќност.“
Ferrari веќе држи рекорд со својот F80 хиперавтомобил, кој има неверојатни 296 коњски сили – но Ласаландра нагласува дека тоа не е крајната граница. Со нови технологии, материјали и архитектура на моторите, компанијата очекува да постави нови стандарди за перформанси.
Ferrari гледа потенцијал и во синтетичките горива (е-горива) – што би можело да им овозможи на идните модели со внатрешно согорување да бидат поеколошки:
„Ќе се погрижиме нашите мотори да можат да работат на алтернативни горива како е-гориво, и да бидат подготвени ако оваа технологија стане глобално распространета,“ додава Ласаландра.
Иако електричните автомобили на прв поглед може да изгледаат спротивно на ДНК-то на Ferrari, компанијата е уверена дека може да создаде возбудливо електрично искуство, без да се изгуби чувството на перформанс и престиж.
За љубителите на „вистинскиот“ звук на моторот, ќе има изобилство од V6, V8 и V12 модели во следните години, бидејќи Ferrari планира дури 20 нови автомобили во периодот од 2026 до 2030 година – што го прави тоа најдинамичниот развоен период во историјата на брендот.









