Менување на гумите, поставување на зимски бришачи, проверка на акумулаторот… се само дел од списокот на работи кои возачите ги прават наесен.
Многу луѓе забораваат дека автомобилот има потреба и од друг вид на грижи. Сепак, сите делови имаат тенденција да се истрошат.
Затоа е добро да се знае кои делови од автомобилите треба да бидат подмачкани за да се подготви автомобилот за зимата.
1.Странични прозорци
На прв поглед изгледа дека стаклата не се во опасност. Во основата на отворот, сепак, се натрупуваат честички од дожд и снег, образувајќи кашеста маса. Со почетокот на змрзнувањето течноста се претвора во мраз, што го спречува кревањето и спуштањето на стаклото или цврсто го блокира механизмот.
Товарот на механизмот на прозорецот се зголемува, а дејството се влошува. Се слуша и карактеристичниот звук, кој го придружува секое движење на стаклото. Доколку таквата можност не ве воодушевува, не заборавајте да го третирате стаклото со силиконска маст од спреј или сув тефлон.
2. Гумени кедери
Во текот на летото гумените делови на вратите и багажникот се изложени на негативни ефекти на толината и ултравиолетовото зрачење. Како резултат на тоа тие се сушат, напукнуваат и повеќе не го штитат автомобилот.
Во текот на зимата не е подобро: висока влажност, хемикалии по патиштата, скок на температурата. За да ги задржите гумените делови „во форма“, ставете слој од силиконската маст. Ова ќе помогне за да се спречи акумулацијата на мраз, да се заштитат елементите од зимски хемикалии да се одржат еластични.
3.Брави на вратите
Доколку автомобилот не е опремен со брави за заклучување, можете да го прескокнете овој чекор. Во спротивен случај е неопходно да се подмачкаа елементите. Влажноста и реагенсите влијаат негативно на состојбата на бравите.
Пред настапувањето на студеното време ставете тефлон или некое друго средство наменето за таа цел. Супстанцата ќе ги заштити металните елементи од влага и маснотија.
4.Хауба на автомобилот
Исто така не заборавајте на механизмот за затворање на хаубата. Уште повеќе е насочено кон соседните автомобили, а одвреме навреме добива доза на реагенси или влага. Се препорачува обработка со литиумска маст. На тој начин можете да бидете сигурни дека хаубата нема да се отвори во еден момент или дека механизмот ќе се оштети.
5.Шарки на вратите и капакот за резервоарот за гориво
Поради негативното влијание на агресивната средина, елементите почнуваат да крцкаат. Третирајте ги шарките на вратите со антикорозивно средство. Елементите на капакот од резервоарот за гориво се почувствителни кон соли и реагренси, па затоа превенцијата не им е доволна. Шарките мора постојано да се надополнуваат со водоотпорна маст.