На пазарот и понудата на моторот со внатрешно согорување, Mazda ја воведува новата генерација на мотори Skyactiv-Z кои ветуваат подобрена ефикасност и перформанси. Овие мотори ќе користат напредна технологија за согорување за да постигнат поголема термичка ефикасност и помали емисии.
Иако Mazda ја прифаќа електрификацијата, таа останува посветена на подобрување на моторот со внатрешно согорување. Компанијата активно развива нови технологии за мотори, вклучително и ротациони мотори, за да обезбеди одржлива иднина за своите возила.
Исто така, компанијата се подготвува да ја претстави следната генерација на својот популарен кросовер CX-5. Овој нов модел ќе означи значаен чекор напред за производителот на автомобили, инкорпорирајќи нови технологии и фокус на електрификацијата.
Еден од клучните моменти на следната генерација на CX-5 е воведувањето на нов хибриден погон развиен од самата компанија. Тој ќе го замени сегашниот хибриден систем што го има во CX-50. Новиот хибриден систем ќе ја зголеми ефикасноста на горивото и перформансите во согласност со посветеноста на Mazda за одржлива мобилност.
За да го рационализира производството и да ги намали трошоците, Mazda планира да ја поедностави линијата на CX-5. Ова значи помалку нивоа на опременост и конфигурации, што ќе му овозможи на производителот на автомобили да се фокусира на основните карактеристики и да испорача поконзистентен производ.
Покрај хибридниот CX-5, Mazda развива и специјална платформа за електрични возила, која ќе биде основа за нов електричен кросовер во 2027 година. Компанијата исто така ја истражува можноста за plug-in хибридни варијанти за своите идни модели, со што дополнително ги проширува своите електрифицирани понуди.