Статистичките податоци покажуваат дека кросоверите и СУВ возилата водат убедливо до барањата на купувачите. Производителите ова го нарекуваат искривена тенденција и сметаат дека во скоро време ситуацијата ќе се измени.
Во тоа се убедени високо позиционираните менаџери на Nissаn – еден од брендовите, кои имаат најголема заслуга за наметнувањето на кросоверите. Според шефот на дизајнерот на компанијата, Алфонсо Албаис, промената ќе почне од младите клиенти, кои ќе почнат да ги избегнуваат СУВ возилата едноставно за да бидат различни од старата генерација.
„Штом пазарот ќе се презасити и нема да може да предложи ништо принципно ново, купувачите ќе се вратат кон старото. Притоа никогаш не било лошо“, вели дизајнерот.
Во Vоlvо како целина, тие го делат истото мислење. Според Швеѓаните седаните ќе се вратат во мода, но од друга причина, под притисок на еколозите. Луѓето, кои често патуваат на долги растојанија би требало да ги претпочитаат триаголните автомобили, со оглед на тоа што имаат подобра аеродинамика и трошат помалку гориво.
Во исто време седаните продолжуваат да ги губат своите пазарни позиции. Во последните три години во Европа продажбите на такви автомобили во масовните класи паднале со 25%, а во премиум сегментот со 18%.
Производителите им веруваат на проучувањата. Раководството на Сitrоеn, на пример, решило компанијата да ја врати кон развој на седаните и наскоро на пазарот ќе излезат три модели со таква каросерија.