Со почетокот на жештините многу сопственици на автомобили со соочуваат со проблеми поврзани со инсталациите за клима во нивните возила. Причини за недостатокот на изладен воздух во внатрешноста можат да бидат многу, но експертите од Dеkrа забележуваат две кои ги нарекуваат „глупави грешки“.
Првата грешка на сопственикот на автомобилот во врска со системот за климатизација на автомобилот е да го вклучи кога ќе се загрее. Практично тоа е за да го продолжи животот на уредот, па мора да се вклучува барем еднаш месечно во секое годишно време, дури и преку зимата при температура под нулата.
Факт е дека без подмачкување компонентите на компресорот пропаѓаат. Гумено-пластичните делови се сушат и ја губат својата густина и еластичност. Маста се распределува низ целиот систем, заедно со прокот на средството за ладење. За да може климата да биде како пшто се вели „на шест“ треба редовно да се вклучува барем неколку минути дури и да не ви е жешко.
Втората грешка во врска со климата во автомобилот се коригира само со кревање на капакот. Станува збор за набљудување на чистотата на системот за ладење на климата. Обично тој стои пред ладилникот на системот за ладење на моторот.
Маснотијата и патната прашина го запушуваат просторот меѓу решетките на ладилникот, што значително го влошува преносот на топлината и ја намалува ефективноста на двата. Ако ова „ѓубре“ е премногу, тогаш системот може да го запре ладењето на воздухот во внатрешноста. Затоа на прво место треба периодично да го следите присуството/отсуството на маснотијата меѓу решетките.