Дури 60 отсто од Германците им даваат имиња на своите автомобили?

ОБЈАВЕНО НА:

Секое трето превозно средство во Германија има свој псевдоним или прекар. Овој податок доѓа како резултат на репрезентативната студија на ланецот бензински станици НЕМ на тема „Дајте му го името на својот автомобил“. Според него, 34 проценти од германските возали му дале име на својот автомобил. Од анкетираните 32 проценти велат дека го сакаат автомобилот за разлика од двата проценти кои не се интересираат за неа.

Клишето, дека нема поинтимна врска од онаа меѓу маж и автомобилот, се потврдува од проучувањето – додека 60 проценти од мажите даваат прекар или име на автомобилот тоа важи за секоја четврта жена.

„Возраста и стажот како возач на сопственикот на автомобилот нема значење. незавнисно дали е возач почетник, семеен човек, аматер или ветеран, името на автомобилот го дават лица од секоја возрасна група“, велат авторите на анкетата.

Што се однесува до изборот на името, автомобилските фанови се многу креативни. Вкупно 77 проценти од имињата на железните домашни миленици се особено популарни: „Dicker“, „Baby“ и „Schorsch“, а често зад именувањето име и лична историја. Имињата исто така се даваат и според надворешниот изглед или остојбата на возилата. Овие превозни средства треба да изржат „титули“, како „куп отпад“, „кутија за клупости“ или „старец“.

Според анкетата хероите од деството или од филмовите исто така сè почесто бираат. „Олаф“ снежниот човек, „Гринч“ зеленото суштество кое мрази Божиќ и „Сараби“ од Кралот Лав со некои од примерите. Меѓу другото давањето на име не ги исцрпува личните односи со автомобилот. Околу 15 проценти од анкетираните велат дека и си зборуваат со автомобилот.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK