DS Automobiles, францускиот луксузен бренд на Stellantis, го подигнува нивото со претставувањето на DS N°8, целосно електричен фастбек кросовер. Овој водечки модел означува ново поглавје за DS, демонстрирајќи нова стратегија за марката и првиот сериски автомобил изграден на платформата STLA Medium на Stellantis.
Елегантната надворешност на N°8 му оддава почит на концептот DS Aero Sport Lounge од 2020 година. со силен акцент на аеродинамиката. Мазната линија на покривот и извајаното тело придонесуваат за импресивен коефициент на отпор од 0,24, што ја максимизира километражата.
Од напред, има затворена решетка на ладилникот, која е осветлена со амблемот DS, опкружена со новиот светлосен потпис на брендот. Тенките фарови DS Pixel Vision се споени со остри DRL што се протегаат кон браникот, што укажува на влијанието на Peugeot. Овој мотив го повторуваат задните светла, создавајќи целосен изглед. Косите C-столбови беспрекорно се интегрираат во задниот спојлер, додавајќи допир на спортски стил.
Влегувајќи внатре, N°8 го исполнува ветувањето на DS за врвна удобност. Возачот го пречекува модерна 10,25-инчна дигитална инструмент табла сместена зад волан со четири краци. Широкиот 16-инчен инфозабавен екран на допир го зазема централното место, надополнет со напреден дисплеј со проширена реалност за извонредно искуство.
Графиката со позадинско осветлување инспирирана од ѕвезди и прекинувачите слични на кристали создаваат чувство на футуристички луксуз. Амбиенталното осветлување го поставува расположението, истакнувајќи ги елементите на контролната табла што се влеваат во панелите на вратите. 14 звучници се дискретно сместени во алуминиумската обвивка – дел од аудио системот Focal Electra 3D.
Удобноста владее со зацврстени седишта со функции за масажа, греење и ладење за совозачите, вклучително и греење на вратот. Задните патници не се во втор план и уживаат во многу простор за нозете и истите опции за греење и ладење на седиштата.
Одржливоста го исполнува стилот со опциите за тапацир, вклучувајќи Alcantara и Nappa кожа, и двете направени од рециклирани материјали. Панорамскиот стаклен покрив со инфрацрвена функција обезбедува светла и удобна внатрешност, а пространиот багажник од 620 литри нуди доволно простор за товар.
DS N°8 може да се пофали со поставување на суспензија специфично за брендот со стандарден систем со променливи спецификации. Камерата свртена напред работи во тандем со сензори за висина и акцелерометри за оптимална удобност и контрола. Дополнително, пакетот DS Drive Assist 2.0 ја подобрува безбедноста со можностите за полуавтономно возење.
Додека Peugeot 3008/5008, Opel Grandland и претстојниот Citroen C5 Aircross ја делат платформата STLA Medium, N°8 има чисто електричен пристап. Верзиите со погон на предните тркала нудат избор од електрични мотори со 227 КС. или 242 КС, со можност за привремено зголемување на моќноста за 30 КС. Моделот AWD е опремен со два електромотори од 345 КС кои достигнуваат 370 КС. со активирана функција за зголемување на моќноста, спринтот од 0 до 100 km/h се постигнува за само 5,4 секунди.
Изборот на батерии вклучува опции за капацитет од 74 kWh и 97,2 kWh кои обезбедуваат опсег до 572 км и 750 км соодветно. Моделот AWD може да се пофали со максимален домет од 686 километри. Благодарение на можностите за брзо полнење со до 200 kW DC, N°8 може да се наполни од 20% до 80% за само 27 минути.
DS N°8 ќе биде лансиран на европскиот пазар во средината на 2025 година. Деталите за цената ќе бидат откриени поблиску до датумот на лансирање.