Одлично познатите возила од Јапонија, Mazda досега важеа како едни кои немаат речиси никакви проблеми, но новите информации покажуваат дека и тие не се безгрешни. Во системот за рачната кочница се појавува корозија, а како резултат на тоа автомобилот паркиран на удолница може самиот да почне да се движи или обратно возилото во движење да почне самото да запира.
За решавање на овој проблем од компанијата објавија светска сервис рекламациска акција за седаните Mazda 6 и Mazda CX-5. Најмногу се засегнати возилата произведени во периодот од ноември 2012 до септември 2015 година. Во кампањата се вклучени и автомобилите од првата генерација кои немаат минато ниту еден ремонт.
Претходната кампања за ремонт на CX-5 само во Северна Америка засегнала над 1100 возила. Причината била за него опасната блискост на ауспухот до каблите. Со оглед на тоа што истите можат да предизвикаат одреден спој односно да го прекинат функционирањето на фаровите или трепкачите.
Во доста земји е фиксиран дефектот на рачната кочница и тоа кај моделите Mazda 3 и Mazda 2. Станува збор за бројка од стотици илјади возила, па ќе мора истите да бидат подложени на одреден ремонт за да може да се заменат деловите или да се монтираат нови заштитни папучи.