Citroen ги напаѓа „пазарите во развој“ – Basalt Vision како буџетски SUV

ОБЈАВЕНО НА:

Новиот Basalt ветува дека ќе понуди привлечен стил во практично пакување што нема да го смени сегашниот изглед кога ќе започне да се произведува подоцна во текот на годината

Citroen го покажа Basalt, нов купе кросовер кој го нарекува „SUV Coupe“, проширувајќи ја својата локално развиена и произведена понуда на возила во Индија и Јужна Америка. Basalt Vision е изглед на конечниот производствен модел, кој треба да се појави во продажба во втората половина на 2024 година.

Предниот дел изгледа многу слично на Citroen New C3 Aircross, иако со одредени прилагодувања. Поконкретно, варијантата со индиски спецификации има поубави LED греди на главните фарови, во контраст со халогените единици кои се наоѓаат на јужноамериканската верзија.

Тонираниот профил на концептот ги дели стилските карактеристики со теренецот со седум седишта, со закосен покрив кој води до целосно редизајнирана опашка. Дополнително, прикажува различни облоги околу лаковите на тркалата и темна алуминиумски тркала.

Задниот дел е најпривлечниот агол на Citroen Basalt, кој може да се пофали со силно наклонето задно стакло, LED задни светла во форма на C, цврст браник и извајана врата со интегриран спојлер.

Додека при презентацијата недостасуваа внатрешни фотографии, очекуваме дека Basalt ќе ја сподели технологијата со другите модели на Citroen. Компанијата увери дека Basalt ќе даде приоритет на „просторот и удобноста“, усогласувајќи се со остатокот од понудата.

Citroen Basalt се заснова на архитектурата на паметни автомобили, еволуција на CMP/eCMP. Како и кај новиот C3 и новиот C3 Aircross, платформата е конфигурирана специјално за да ги задоволи потребите на клиентите во Индија и Јужна Америка. Ова значи дека има различно поставување во споредба со механички поврзаните модели достапни во Европа, вклучувајќи го и Citroen e-C3.

Компанијата не навлегува во спецификите за опциите на погонската единица, но се очекува присуство на познатиот 1,2-литарски бензински мотор со турбополнач со 108 КС. Дополнително, кружат гласини дека Basalt со погон на мотор со внатрешно согорување (ICE) ќе биде придружен со целосно електрична верзија во 2025 година, потенцијално отсликувајќи ги спецификациите на локалниот New e-C3.

Називот Basalt е потврден за конечниот сериски модел, што го означува првото отстапување од стратегијата за именување на Citroen, која ја вклучува буквата „C“ проследена со број, заедно со буквата „X“ за брзи модели или ознаката „Aircross“ за теренци.

Кога ќе пристигне во втората половина на 2024 година, Citroen Basalt ќе се натпреварува со слично позиционираниот Fiat Fastback во Јужна Америка. Во Индија, единствената друга SUV купе понуда во овој сегмент е претстојниот Tata Curvv, бидејќи останатите натпреварувачи се или конвенционални теренци или седани.

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK