сабота, 25 декември, 2025 година

Bugatti Tourbillon вреди 4 милиони евра – продадени сите 250 примероци

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Ултралуксузот повторно покажа дека игра по свои правила – сите планирани примероци од новиот Bugatti Tourbillon се веќе распродадени, иако производството сè уште не е ни почнато. Извршниот директор на Bugatti Rimac, Мате Римац, потврди дека сите 250 автомобили веќе имаат сопственици, со цена од околу 3,8 милиони евра без даноци, што во реалност лесно стигнува и до 4 милиони евра по автомобил.

Tourbillon беше официјално претставен во 2024 година, а производството ќе трае до 2029 година. Планот на брендот е да изработува околу 80 автомобили годишно, што значи дека дел од купувачите ќе чекаат по неколку години за да го добијат својот примерок.
„Морам да ве разочарам – веќе немаме ниеден за продажба“, изјави Римац на еден автомобилски настан, потврдувајќи дека книгата на нарачки е целосно пополнета.

- Advertisement -

Хибриден монструм со V16 и 1.800 коњски сили
Bugatti Tourbillon е првиот целосно нов модел на Bugatti во последниве дваесет години и воедно првиот што е развиен од почеток до крај под капата на Bugatti Rimac, со клучен развоен центар во Хрватска. Под задниот дел се крие атмосферски 8,3-литарски V16 мотор развиен во соработка со Cosworth, кој сам по себе испорачува околу 1.000 КС и околу 900 Nm.

На тоа се додаваат три електромотори – два на предната оска и еден назад – секој со значителна моќност. Комбинирано, системската моќност се искачува на околу 1.800 КС, со погон на сите четири тркала. Во пакетот е и батерија од приближно 25 kWh, која овозможува околу 60 km чисто електрично возење, а сепак масата на автомобилот останува под 2 тони, на ниво слично со претходникот Chiron.

Перформансите се брутални, како што и доликува на Bugatti:
– 0-100 km/h за околу 2 секунди
– 0-200 km/h за помалку од 5 секунди
– 0-400 km/h за под 25 секунди
Максималната брзина е електронски ограничена на околу 445 km/h.

Дизајн што спојува традиција и футуризам
Tourbillon визуелно останува верен на ДНК на Bugatti – препознатливата подковеста маска, драматичните пропорции и силуетата на хиперавтомобил – но со многу почисти, модерни линии. Вратите се отвораат нагоре во стил на „пеперутка“, а карактеристичниот централeн „рбет“ по целата должина на каросеријата е омаж на историјата и моделите како Type 57 SC Atlantic.

Во кабината нема доминација на екрани – наместо тоа, фокусот е на механички инструменти инспирирани од врвното часовничарство, фиксна централен дел на управувачот и исклучително рафинирани материјали. Седиштата се фиксирани, а наместо нив се поместуваат педалите, за возачот да може прецизно да ја намести својата позиција. Сè е дизајнирано Tourbillon да изгледа и да се чувствува како механичко уметничко дело, а не само како уште еден супербрз автомобил.

Луксуз што не познава криза
Она што дополнително привлекува внимание е контекстот – додека голем дел од автомобилската индустрија се бори со пад на побарувачката, електрификација, регулации и притисок врз цените, ултралуксузниот сегмент очигледно не знае за криза. Tourbillon чини неколку милиони евра, а сите примероци се распродадени уште пред да излезе првиот автомобил од фабрика.

Од перспектива на брендот, строго ограничената серија од 250 автомобили и одбивањето да се зголеми квотата и покрај огромната побарувачка ја чува ексклузивноста и митот околу Bugatti. За потенцијалните купувачи, пак, пораката е јасна – ако не си реагирал навреме, следната шанса веројатно ќе ја чекаш барем уште една деценија.

А за Мате Римац, ова е уште една потврда дека комбинацијата од екстремна технологија, хибридна моќ и култен бренд може да создаде производ што се распродава уште пред да постои на патиштата.

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја