Ново видео оди зад сцената на BMW M и покажува како перформанс одделот развива електрични автомобили со супериорни перформанси....
Моделите како i5 M60 и i7 M70 не се вистински M автомобили. Тие се еден чекор подолу бидејќи се дел од поставата M Performance. Размислете за M240i или M340i, но со електрични погонски единици наместо мотори со согорување. Ќе мора да почекаме до крајот на оваа деценија за целосно – full-fat М модел. Сепак, развојот започна пред неколку години со прототипи базирани на i4 M50, најпродаваниот автомобил од BMW M во 2022 и 2023 година.
Изненадувачки долго видео оди зад сцената за време на развојот и тестирањето на електричните М прототипови. Околу две и пол минути по видеото, шефот на севкупниот развој на возила BMW M споделува сочна приказна. Според Карстен Волф, електричните автомобили М ќе се движат со четири мотори во одреден момент во иднината. Тој го возбудува поставувањето на четири мотори велејќи дека ќе испорача „невидени перформанси, квалитет и карактеристики што не можете ни да ги замислите денес“.
Прототипот прикажан во видеото е повеќе од само i4 M50 со шарена обвивка и впечатлива бубрежна решетка на М3.
Покрај тоа што има четири електрични мотори, има и карбон-керамички сопирачки, засилено тело за дополнителна вкочанетост и нови под-рамки на двете оски.
Се разбира, веројатно има многу други промени под познатата „кожа “, но ова се единствените за кои зборува BMW.
Ние особено го цениме тоа како BMW останува искрен со признавањето дека тестирањето не оди секогаш според планираното.
На 5:50 минути, X7 се повлекува до i4 M50 за да го стартува мртвото EV. Според Волф, инженерите го смениле компресорот за наизменична струја за да решат неоткриен проблем, но тоа не успеало.
Следниот чекор била промена на предните мотори и враќање на болидот на тест патеката.
BMW очигледно се „тркал “ со времето да го подготви прототипот за повисоките станици на таблата и да го возат четири моторниот i4 M50.
Ќе дознаеме што рекоа во следното видео, но тие веројатно се задоволни од исходот, имајќи предвид дека шефот на М, Френк ван Мел, веќе потврди електричен седан сличен на М3. Тоа ни кажува дека извршниот тим одобрил производствен модел, кој би можел да слета на автомобилската сцена веќе во 2027 или во 2028 година.
Но, мотор со во линија поставени шест цилиндри -M3 не оди никаде. Планирана е и спортска лимузина од следната генерација со бензински мотор. Наводно го носи кодното име „G84“ и се шпекулира дека ќе влезе во производство во средината на 2028 година, веројатно само со автоматски менувач и погон на сите тркала.