Audi би можел да постави амбициозен долгорочен план – годишна продажба од најмалку 2 милиони возила, што е околу 20% повеќе во однос на 2024 година, пренесува лице запознаено со стратегијата која треба да биде официјално претставена подоцна годинава.
Доколку оваа цел се потврди, таа би претставувала апсолутен рекорд за германскиот производител на луксузни автомобили и сигнал за поагресивен пристап по неколку тешки години со пад на продажбата и задоцнети премиери на нови модели.
Проблеми за Volkswagen, надеж за Audi
Audi важи за еден од главните предизвици во рамки на Volkswagen групацијата, која се соочува со технолошки застои и американски царини што го намалија нејзиниот пазарен потенцијал.
Новиот извршен директор Гернот Делнер, кој ја презеде функцијата во 2023 година, работи на целосно реструктурирање на стратегијата. Можно е токму во таа рамка Audi да го вгради долгорочниот план за продажба.
Планови и бројки
За 2025 година, Audi очекува продажба од 1,7 до 1,8 милиони возила, по падот од 11,8% минатата година (1,67 милиони). Потенцијалниот скок до 2 милиони возила би се потпирал главно на растот во САД, вториот по големина автомобилски пазар во светот по Кина. Таму Audi би можел речиси да ја удвои продажбата – од сегашните околу 200.000 возила годишно.
Американскиот фактор
Иако Audi засега нема фабрика во САД, компанијата веќе размислува за отворање на локален производствен погон – одлука што се очекува токму оваа година. Тој би можел да функционира и како извозен центар, слично на моделот на Mercedes-Benz и BMW.
Американските царини од 27,5% веќе ја чинеле компанијата околу 600 милиони евра само во првата половина од оваа година, но Audi верува дека со локално производство може да ја надмине оваа бариера и да ја намали разликата со конкуренцијата.









