Audi влезе во завршната фаза на најагресивната експанзија на кинескиот пазар досега, претставувајќи целосно нови модели, нова технологија и две бренд-линиски стратегии со партнери FAW и SAIC. На Auto Guangzhou 2025, германскиот премиум производител порача јасно: Кина останува најважниот глобален пазар, а Audi планира таму да владее – електрично, дигитално и локализирано.
Пет нови модели лансирани само во вториот дел од 2025
Според извршниот директор Гернот Делнер, Audi целосно ја реорганизирал кинеската поставеност: паралелната стратегија „два партнери – два бренда“ овозможи историски најбрза експанзија на локално развиени модели.
Само во второто полугодие од 2025 на пазарот стигнаа пет сосема нови модели, сите развиени за специфичните барања на кинеските купувачи – од дигиталните функции до напредните системи за асистенција.
Најголемо внимание доби премиерата на Audi A6L e-tron, првата целосно електрична верзија на еден од најпродаваните премиум модели во Кина.
Моделот пристигнува со:
* батерија од 107 kWh, поголема од глобалната верзија
* досег до 770 km (CLTC)
* 800-волтна архитектура за брзо полнење
* продолжено меѓуоскино растојание (+132 mm)
* нова дигитална платформа развиена за Кина
Произведуван е во заедничката фабрика Audi FAW NEV во Чангчун, каде што паралелно се произведуваат и новите Q6L e-tron модели.

E SUV concept – вториот модел од новиот кинески бренд AUDI
Паралелно со глобалниот Audi бренд, компанијата ја гради и локалната премиум EV марка AUDI, поддржана од партнерот SAIC. На саемот беше претставен E SUV concept – масивен, 5-метарски електричен SUV со:
* два електромотори и 500 kW системска моќност
* забрзување 0–100 km/h во околу 5 секунди
* батерија од 109 kWh со повеќе од 700 km автономија
* 800-V ADP платформа развиена заедно со SAIC
* ново кинеско-ориентирано Audi дизајнерско јазиче
Моделот ќе стане сериски во 2026 и ќе биде втор сериски автомобил на новиот бренд.
Кина – пазарот каде Audi го гради своето електрично утре
Audi повеќе од 40 години има силна позиција во Кина, а A6L е еден од најуспешните премиум модели во историјата на пазарот.
Со новата офанзива:
* компанијата го зацврстува преминувањето кон електрична архитектура
* ги засилува локалните партнерства со технолошки гиганти
* гради два паралелни портфолија за различни групи купувачи
* комбинира електрични модели и високо ефикасни бензинци (PPC платформа)
Све ова покажува колку Audi се променува: од производител со глобално водство во мотори со внатрешно согорување, кон локализиран лидер во паметната електрична мобилност.









