Audi A6 е електричен и со погон на задните тркала

ОБЈАВЕНО НА:

Раните електрични напори на Audi се фокусираа на кросовери, но германскиот луксузен бренд е подготвен да го диверзифицира своето портфолио на ЕВ. Сега дојде A6 Sportback E-Tron и неговиот попрактичен брат или сестра Avant што Америка нема да го добие. Новодојденците возат на истата PPE платформа која ги поткрепи моделите Q6 E-Tron и новиот Porsche Macan.

Елегантниот и аеродинамичен дизајн на A6 e-tron е доказ за посветеноста на Audi за ефикасност. Резултатот е најаеродинамичното Audi некогаш направено и најаеродинамичниот автомобил што го нуди VW Group.

Варијантата Sportback може да се пофали со коефициент на отпор од 0,21 Cd, а A6 Avant e-tron ја презеде титулата за најаеродинамичен караван во својата класа со коефициент на отпор од 0,24 Cd.

Во основата на A6 e-tron е напредната PPE платформа, која е заедничка со Porsche Macan EV и Audi Q6 e-tron. Оваа архитектура овозможува импресивна километража, ефикасно полнење и пространа внатрешност.

Audi нуди избор на погонски агрегати кои се движат од основниот модел со погон на задните тркала до S6 e-tron ориентирани кон перформанси, осигурувајќи дека постои A6 e-tron кој одговара на секој возач.

Основниот модел има 367 коњски сили, а моделот со погон на четири тркала генерира 428 коњски сили. Тјунираната верзија на S6 доаѓа со системот Quattro и 551 коњски сили. И A6 e-tron и S6 e-tron имаат батерија поставена на подот со капацитет од 100 kWh (94,4 kWh нето), а архитектурата 800V поддржува полнење од 270 kW DC. Бројките за километражата претставуваат над 720-750 km за A6 e-tron и над 640-670 km за S6 e-tron.

Информациите за цената на американскиот модел ќе бидат објавени набрзо. Познато е дека A6 E-Tron започнува од 75.600 евра во Германија за основниот Sportback и се зголемува до 101.150 евра за S6 E-Tron со маската на Avant. Во Европа, нарачките се отвораат во септември. Audi вели дека ќе следат дополнителни деривати со погон на задните и сите тркала.

Внатрешноста на A6 e-tron е слична на онаа на Q6 E-Tron со конфигурација на троен дисплеј од екрани од 11,9, 14,5 и 10,9 инчи. Заедно со нив наоѓаме и два дополнителни дисплеи за камерите кои ги заменуваат традиционалните ретровизори.

Со воведување на електричен A6, Audi го сигнализира почетокот на крајот за A6 на фосилно гориво. Следниот модел сп внатрешно согорување ќе премине во ознаката A7. Дел од ажурираната номенклатура е сите електрични автомобили да носат парни броеви, а возилата со согорување непарни броеви.
Ревидираната стратегија за именување е веќе во сила за новиот A5 Sportback/A5 Avant со конвенционални погонски единици, ослободувајќи простор во линијата за идниот електричен А4. Слично на тоа, следниот A8 ќе биде EV.

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK