Непосредно пред Летните олимписки игри во 1972 година, Audi ја претстави првата генерација на моделот 80, со кодно име Б1. Автомобилот е создаден како компактен седан од Б класата, кој брзо се етаблира на пазарот и со текот на годините стана клучен модел за германската марка. Покрај многуте продажби, моделот може да се пофали и со многу технологии, станувајќи пионер во својата класа.
Audi 80 ја воспоставува Б класта, е и пионер на иновативна технологија и трендсетер и станува првиот милионски производ на брендот со четирите прстени. Значењето на компактната лимузина за Audi и Volkswagen Group е неспорно – не само затоа што Audi 80 е пионер во модуларниот дизајн.
Наменет е да биде „модерен, но не и тренди“, пред се сигурен семеен автомобил. Екстремно лесниот Audi 80, кој стапи во производство пред 50 години, ги импресионира клиентите со своето спортско управување и малата потрошувачка, што го прави, на почетокот на нафтената криза во 1973 година, токму вистинскиот автомобил во вистинско време. Освојувајќи ја наградата „Автомобил на годината“ Audi 80 добива многу позитивни критики од медиумите.
Новоразвиениот автомобил со средна големина ја заокружува тогашната моделска палета на марката со четирите прстени. Технологијата на моделот воведува бројни нови решенија и наскоро може да се најде во многу модели на групацијата VW.
Основниот модел со две врати тежи само 835 килограми – строгата лесна конструкција е една од спецификациите поставени од раководителот за технички развој Краус. Со меѓуоскино растојание од 2,47 метри и должина од 4,18 метри, тој го прави седанот да биде многу компактен.
Со дијагоналниот распоред на хидрауличниот систем за сопирање, Audi ја става безбедноста на патниците и другите учесници во сообраќајот напред и централно. Како задна суспензија служи торзионата оска на рачката со пружински амортизери.
Четири мотори се достапни на пазарот; зафатнината се движи од 1,3 до 1,6 литри, со излезна моќност од 40 kW (55 KS) до 74 kW (100 KS). Со новата генерација на OHC мотори и неговите многу технички моменти, Audi 80 брзо станува продажен успех за компанијата со седиште во Инголштад: до крајот на производството во летото 1978 година, повеќе од еден милион модели B1 ќе излезат од монтажната линија. Бидејќи производствениот капацитет во фабриката во Инголштад наскоро веќе не е доволен за да се задоволи големата побарувачка, фабриките на VW во Волфсбург и Емден се вклучени во производството.
Во подоцнежна фаза се појавија познатите B2, легендарните B3 и B4, а подоцна моделот го смени името 80 во A4, но задржувајќи ја номенклатурата B5, B6, B7, B8, B9 и многу наскоро очекуваме да го видиме B10, преминувајќи границата од над 13 милиони продадени единици.