Компанијата остави хибриди зад себе за да оди на „all-in“ на електричните возила, а знаеме колку добро оди продажбата на електрични возила, деновиве. на глобалната автомобилска сцена...
Како што се смируваше пандемијата на КОВИД, извршниот директор на Nissan, Макото Учида, со полна брзина напредуваше во целосно електрична иднина и се оддалечи од хибридите.
Таа одлука би можела да го прекине мандатот на Учида како шеф на Nissan, бидејќи тоа е главен фактор во тековните финансиски проблеми на производителот на автомобили.
Барем тоа е заклучокот во неодамнешниот извештај на Reuters, кој откри некои внатрешни грижи околу визијата на Учида да ги остави хибридите зад себе. Повикувајќи се на неименувани извори запознаени со планот на Nissan, пред неколку месеци од менаџерите се појавија прашања за недостигот на хибридни модели за американскиот пазар.
Во извештајот се наведува дека раководството на Nissan не мислело дека зголемената побарувачка за хибриди ќе трае.
„Тоа е изговор, но до [ноември] минатата година не можевме да го предвидиме брзиот пораст на побарувачката за хибриди“, рекол Учида, според наводите на Reuters.
Иронијата тука е што Nissan продава возила, односно не бележи пад на продажбата.
Имено продажбата во Северна Америка всушност е зголемена за 1,7 проценти во однос на претходната 2023 година, што беше значително повисока во споредба со годината пред неа – 2022-та, кога проблемите со синџирот на снабдување беа неконтролирани.
Но, како што шпокажуваат податоците, Infiniti, луксузниот бренд на Nissan, е во пад од 12,8 проценти.
Како резултат на тоа, вкупната продажба на Nissan Group е намалена за 2,2 проценти во овој контекст.
Тоа сè уште не е страшно, но како што објаснува Reuters, продажбата во голема мера е водена од стимулации кои го намалуваат профитот.
Кина е исто така главен фактор, каде што вкупната продажба е намалена за 13,1 отсто.
Тоа значи дека Nissan се бори на глобално ниво.
Минатиот месец, јапонската компанија објави дека нејзиниот оперативен профит е намален за неверојатни 90 отсто во првата половина од фискалната година.
Нето приходот е намален за 94 отсто.
Тоа го поттикна извршниот директор Макото Учида да објави серија реформи и мерки за намалување на трошоците. Но, намалувањата можат да одат само до тука.
Nissan планира електрифициран Блиц (BLIC) со 16 нови хибридни погонски единици кои доаѓаат до 2027 година.
Се разбира, тоа зависи од тоа дали компанијата ќе преживее доволно долго за да го оствари тоа.