Многу често низ големиот борј на портали може да се наиде на еден интересен „народен“ совет дека филтерот во кабината на автомобилот треба да се острани во текот на зимата.
Се тврди дека тој само го попречува движењето на жешкиот воздух за затоплување на внатрешноста и во исто време не извршува никаква корисна функција, за разлика од сите други суви и сезони без мраз, особено летото. Затоа е добро да се знае дали е навистина така или е подобро филтерот да се остави на неговото место.
Доколку некое лице не се интересира особено за неговото здравје, може да вози во текот на целата година без филтер за внатрешноста бидејќи тој не само што ја запира прашината која масовно се собира во текот на летото. Во зимата ситуацијата со секакви непријатни работи во воздухот е истата, а на некои места е и полоша.

Доволно е да се потсетиме дека патиштата во студената сезона се обилно обработени со хемиски реагенси. Тие исто така влегуваат во воздухот и не му помагаат на здравјето на луѓето. Филтерот за внатрешноста од автомобилот е во состојба да ги запре сите овие негативни работи.

Исто така треба да се одбележи дека проблемот со замаглувањето на стаклото во зимата може да биде поврзан и со состојбата на филтерот. Кога важен елемент ќе стане валкан и ќе почне потешко да го пропушта воздухот тој исто така почнува да и пречи на влагата да излага.

Тоа води кон формирање на пелена на стаклата. Тој проблем дефинитивно не се „лекува“ со отстранување на филтер туку со негово заменување. Во идеален случај треба да биде заменет на секои 15.000 километри ли барем еднаш годишно.

Исто така се препорачува користење на филтри со активен јаглен бидејќи тие многу подобро го прочистуваат воздухот. Тоа важи особено за жителите на големите градови каде што нештата не се најдобрите со чистината на атмосферата. Како дополнување, жителите на такви населени места често треба да стојат во сообраќаен метеж каде што воздухот исто така не може да остане чист.








