VW и BMW против царините за кинеските електрични возила во Европа

ОБЈАВЕНО НА:

Кинеските и германските производители на автомобили го критикуваат потег на Европската комисија за воведување привремени дополнителни царини за увоз на кинеските електрични автомобили во ЕУ. Германските компании се плашат дека можат да станат цел на кинески контрамерки.

Кинеската стопанска комора, која ги застапува кинеските компании во преговорите со ЕУ, објави, како што пренесуваат странските новински агенции, дека „одлучно се спротивставува на политички мотивираната протекционистичка трговска мерка“. Таа оцени дека спорот меѓу Брисел и Пекинг се уште може да се реши со дијалог.

Кинескиот производител на електрични автомобили Nio исто така увери дека работат на изнаоѓање заедничко решение со ЕУ. И покрај привременото воведување дополнителни тарифи, тие ќе останат посветени на нивното присуство на пазарите на ЕУ.

Производителот на електрични возила Xpeng потврди дека поради воведувањето на царините нема да ја менуваат стратегијата за пробивање на странските пазари, но ќе изнајдат начини како нивните клиенти што помалку да ги почувствуваат последиците од постапката на Европската комисија. колку што е можно повеќе.

Дека одлуката на комисијата е штетна за европскиот пазар на автомобили е убеден и германскиот автомобилски гигант Volkswagen. Како што истакнаа, дополнителните царини на долг рок му штетат на зајакнувањето на конкурентноста на европската автомобилска индустрија. Компанијата, исто така, се противи на временската рамка за одлуката на Комисијата, бидејќи моменталната побарувачка на пазарите во ЕУ е слаба.

Раководството на компанијата BMW напиша дека царинската војна меѓу ЕУ и Кина „води во ќорсокак“. Според нивното мислење, воведувањето дополнителни тарифи нема да ја зајакне конкурентноста на европските производители, туку ќе ја ограничи понудата на електрични автомобили за европските клиенти и, следствено, ќе придонесе за забавување на декарбонизацијата на автомобилскиот сектор.

Германското здружение на автомобилската индустрија VDA предупреди на опасност од ескалација на трговскиот конфликт со Кина доколку ЕУ продолжи со дополнителни царини.
„Кинеските контрамерки би можеле сериозно да влијаат на европската економија, особено на секторите со голем извоз на производи во Кина“, оценува VDA. Тие ја повикаа Европската комисија да се откаже од воведувањето дополнителни царини и да најде решенија во преговорите со Пекинг.

Oдлуката на Европската комисија доаѓа по наодите од истрагата започната минатиот октомври, во која Комисијата утврди дека кинеските производители имаат корист од неправедните субвенции во рамките на синџирот на снабдување, а со тоа ги загрозуваат интересите на компаниите кои произведуваат возила во ЕУ.

Дополнителна царина од 17,4 отсто ќе биде воведена за автомобилите на најголемиот кинески производител на електрични автомобили BYD, 19,9 отсто за автомобилите Geely и 37,6 отсто за автомобилите SAIC. Другите производители на електрични возила во Кина – не само кинеските компании, туку и светските мултинационални компании кои произведуваат електрични автомобили во најголемата азиска економија – ќе се соочат со просечна дополнителна тарифа од 20,8% доколку учествуваат во истрагата на комисијата и 37,6% за оние кои не се. .
Во моментов царината за увоз на електрични автомобили од Кина во ЕУ е десет проценти.

Разговорите меѓу Брисел и Пекинг се очекува да продолжат во наредните недели. Доколку Европската комисија оцени дека нема да напредува, може да претстави предлог за воведување конечни казнени тарифи во следните четири месеци.

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK