Што најчесто се расипува кај возилото во зима

ОБЈАВЕНО НА:

Деновите и ноќите со ниски температури влијаат лошо не само на луѓето туку и на автомобилите.

Кога ќе се исклучат задолжителните акумулатор, брисачите, гуми… има уште неколку нешта на кои треба да се внимава во текот на зимата.

Причината за тоа е во фактот што постои голема веројатност на ниските температури да дојде до расипување.

Течности за подмачкување

Дури и најотпорните на студ, течности за подмачкување се згуснуваат при ниски температури и им се зголемува вискозитетот. Хидрауликата исто така е меѓу овие јазли во возилото, кои често се расипуваат во текот на зимата. Ова се однесува и на маслото во моторот и менувачот, течноста за ладење и за сопирачките, маста во завртките и во полуоските, содржината во амортизацијата и во сервото итн.
Поради оваа причина во студено време сите овие системи работат со колосални оптоварувања пред автомобилот да успее да ја достигне оптималната температура. Советот е да изберете поквалитетни течности за подмачкување и да ги менувате според упатствата на производителот.

Гумени елементи

Не само гумите и брисачите в еден автомобил се изработени од смеса на каучук. Тие материјали се користат како рампа за суспензијата на капаците на полуоските, како и за изработка на многу други јазли и детали за автомобилот. При студ губи голем дел од своите својства и најмногу цврстина и еластичност, а ако е стара и истрошена таа ќе престане да ги исполнува своите обврски и при најголемите студови. Најдобро е да ги проверувате сите гумени елементи кои можете во текот на зимата.

Пластика

Како што е познато внатрешноста на автомобилите се оформува од многу пластични елементи. Пластиката која се користи во внатрешноста на возилата е со различен квалитет и во зависност од марката и моделот на автомобилот, но така или инаку при студ таа станува покршлива.
Внимавајте, кога ќе седнете во студено купе и почнете да пуштате бришачи, трепкачи, да отворате  и да затворате врати бидејќи пластичните држачи лесно можат да ви останат в рака.

Лак

Не е пожелно да го тргате мразот од лимот на автомобилот бидејќи тоа дејство го оштетува лакот со кој е покриено возилото. Следува формирање на невидливи микропукнатини во кои влегува вода, а потоа станува мраз и така постепено моријамите доаѓаат до металот и почнува корозија. Кога автомобилот е замрзнат можете да го исчитите стаклото, а лимот оставете го самиот да се одмрзне.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK