Карлос Таварес има намера да ја прочисти понудата на различните производители на групацијата Stellantis
На крајот на минатата година, PSA групацијата и FCA го официјализираа својот сојуз, кој наскоро ќе ја роди четвртата по големина автомобилска групација во светот. Во текот на оваа година, двете страни работеа на условите за нивно спојување, на правниот дел и на цела низа други предмети што ќе го донесе на свет Stellantis како резултат на ова спојување. Групата ќе ја води Карлос Таварес, сегашниот шеф на PSA.
Карлос Таварес e познат по својот прагматизам, и веќе објави дека ќе има промени во опсегот на различните производители што ќе ја сочинуваат групата. Навистина, со 13 брендови, вклучувајќи ги Peugeot, Citroën, DS, Opel, Alfa Romeo, Fiat, Jeep или Dodge, покрај нивното присуство на различни пазари, ќе може да се најдат синергии за брендовите и производителите да не работат едни против други.
Според Automotive News Europe, плановите за преструктуирање на брендовите треба да доведат до некои повеќе или помалку драстични промени, а некои модели, па дури и брендови, се очекува да напуштат одредени пазари. Првично, кинескиот пазар ќе биде прв погоден, каде продажбата на групацијата PSA значително се намали во последните неколку години. Од страната на FCA, во моментов таму се дистрибуира само Jeep и продажбата не изгледа добро, бидејќи минатата година паднаа за 36%.
За Карлос Таварес, конкуренцијата од јапонски, корејски и кинески брендови на овие пазари е сè пожестока, што би го натерало PSA да направи еден вид нов почеток во Кина. Финансискиот директор на PSA, Филип де Ровира, исто така вели дека не би било финансиски разумно да се продолжи со толку многу брендови и модели под капата на Stellantis.
Во оваа фаза, сè уште е рано да се извлечат заклучоци, но PSA и FCA очигледно прво ќе работат на синергијата што можат да ја најдат помеѓу различни модели, преку развој на заеднички платформи. Карлос Таварес, сепак, јасно стави до знаење дека брендовите ќе го задржат сопствениот идентитет. Остануваат некои прашања околу неколку кревки производители, како што се на пример Chrysler и Lancia. Од друга страна, DC и Alfa Romeo, две марки кои се сметаат за премиум во групата, можеа брзо да се канибализираат и себеси.
Првите синергии меѓу брендовите треба да се реализираат во рок од две години. Во меѓувреме, Stellantis треба официјално да „полета“ на почетокот на следната година, како што првично беше планирано. Сегашната здравствена криза нема да мора да ги наруши плановите на двете групи, за момент.