PORSCHE 911 GT3 – генерација 7: Сега уште поблиску до тркачките автомобили

ОБЈАВЕНО НА:

Porsche го покажа новиот 911 GT3, седмата генерација на овој спортски автомобил со високи перформанси што беше развиено во тесна соработка со Porsche Motorsport. www.24auto.mk беше дел од светската премиера на новиот модел на Porsche.

Новиот Porsche 911 GT3 пренесува чиста тркачка технологија во производниот модел дури и поконзистентно од кога било досега: распоредот на предната оска и софистицираната аеродинамика со задно крило и впечатливиот дифузор кои потекнуваат од успешниот тркачки автомобил GT 911 RSR со 375 kW (510 PS). Четирилитарскиот шестцилиндричен боксерски мотор се базира на погонскиот систем на 911 GT3 R, испробан и тестиран во трки за издржливост.

Акустично импресивниот мотор со голема револција се користи практично непроменет и во новиот 911 GT3 Cup. Резултатот е брилијантна машина за возење: ефикасна и емотивна, прецизна и со високи перформанси – совршена за тркање на круг и врвна за секојдневна употреба.

Софистицираната аеродинамика
Карактеристичната јачина на 911 GT3 лежи во збирот на неговите карактеристики. Со максимална брзина од 320 км на час (318 км на час со PDK) е дури и побрз од претходниот 911 GT3 RS. Забрзува од нула до 100 км / ч за 3,4 секунди. Porsche го нуди и новиот модел со шестстепен мануелен менувач за особено чисто возачко уживање. Софистицираната аеродинамика има корист од искуствата стекнати со автотрките и генерира значително поголема моќност без забележително влијание на коефициентот на аеродинамика.

PORSCHE 911 GT3

Новиот Porsche 911 GT3 пренесува чиста тркачка технологија во производниот модел дури и поконзистентно од кога било досега.

За време на последните тестирања на Нирбургринг Нордшлаиф, традиционално репер за сите спортски автомобили, моделот на Porsche имаше за повеќе од 17 секунди подобро време од неговиот претходник.
Возачот за развој, Ларс Керн, ја мина патеката за само 6: 59,927 минути за еден круг од 20,8 километри. Пократката патека од 20,6 километри, која претходно служеше како репер, ја мина 911 GT3 за 6: 55,2 минути.
И покрај поширокото тело, поголемите тркала и дополнителните технички карактеристики, тежината на новиот GT3 е на исто ниво со претходникот. Со рачен менувач тежи 1,418 килограми, со PDK 1,435 килограми. Предната хауба изработена од пластика зајакната со јаглеродни влакна (CFRP), лесни стаклени прозорци, оптимизирани дискови за сопирање обезбедуваат рамнотежа во тежина. Лесниот спортски издувен систем ја намалува тежината за не помалку од десет килограми. Со електрично прилагодливи издувни капаци, тој го хармонизира високо емотивното звучно искуство со стандардот за емисии Euro 6d ISC FCM (EU6 AP). Комбинираната потрошувачка на 911 GT3 е 13,3 литри на 100 км (PDK 12,4).

Тркачки гени во детали
Неговите тркачки гени се изразени практично во сите детали на новиот 911 GT3. Кокпитот е во согласност со сегашната генерација на модели. Нова карактеристика е екранот: со притискање на копче, ги намалува дигиталните дисплеи лево и десно од централниот бројач на вртежи, што достигнува до 10.000 вртежи, до информации како индикатор за притисок во гумите, притисок на маслото, температура, ниво на резервоар за гориво и температура на вода, кои се неопходни при возење на тркачки круг. Вклучува и асистент за визуелно менување со ленти во боја лево и десно од бројачот на вртежи и светло за смена добиено од Motorsport.

PORSCHE 911 GT3

Особено за моделите на Porsche GT, клиентите сè повеќе бараат прилагодена опрема. Поради оваа причина, опсегот на Porsche Exclusive Manufaktur е достапен и за новиот 911 GT3 и е дополнет со специфични опции за GT 3, како што е лесен покрив направен од јаглеродни влакна.

Особено за моделите на Porsche GT, клиентите сè повеќе бараат прилагодена опрема. Поради оваа причина, опсегот на Porsche Exclusive Manufaktur е достапен и за новиот 911 GT3 и е дополнет со специфични опции за GT 3, како што е лесен покрив направен од јаглеродни влакна.
Другите нагласувања вклучуваат надворешни ретровизори изработени од јаглерод, затемнети главни фарови на LED матрицата и соодветни задни светла со ексклузивен дизајн со лак на светло без црвени компоненти. Обоени бандажи за тркала на црвена или ајкула сина боја ги зголемуваат црните алуминиумски тркала.

Боксерски мотор со голем вртежен момент
4.0-литарски, 375 kW (510 КС), високо-вртежен GT-боксерски мотор му дава извонредна живост на новиот 911 GT3 и го истакнува ова со емотивна звучна слика. Испорачува 10 КС повеќе од неговиот претходник GT3 и, како и неговиот претходник, вртежи до 9000 вртежи во минута. Максималниот вртежен момент на шест-цилиндричниот боксерски мотор се зголеми од 460 на 470 Nm. Системот за вбризгување располага со вентили со шест барели, како што тоа се случува во мото-спортот. И покрај тоа што има два филтри за бензински честички, лесниот спортски издувен систем тежи помалку од оној што беше вграден во претходниот GT3.

Рачен или автоматски менувач
Покрај шест-брзински GT мануелен менувач со динамична функција за автоматско блокирање, достапен е и седумстепен менувач PDK. Како и во авто спрортот тоа овозможува менување на брзината во рамките на милисекунди, без да се прекинува испораката на сила. Затоа, се обезбедува основа за импресивни бројки за забрзување, новиот 911 GT3 се „катапултира“ од 0 до 100 км на час за 3,4 секунди, достигнувајќи 200 км на час за 10,8 секунди. Porsche ја нуди и седмата генерација на 911 GT3 исклучиво со погон на задните тркала

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK