Годинава Porsche ја ажурираше понудата на Cayenne и Cayenne Coupe, зачувајќи го најинтересниот дел од кросоверот за крај. Сега се чини дека кулминацијата стигна и Германците ја претставија најмоќната модификација на Cayenne досега направена. Ја носи ознаката Turbo E-Hybrid и како што сугерира, покрај бензински мотор, погонот се потпира и на електричен мотор.
Под хаубата се наоѓа 4,0-литарска В8 со 591 коњски сили, заедно со електромотор со моќност од 174 коњски сили. Системската моќност на конфигурацијата е 739 коњски сили и максимален вртежен момент од 950 њутн метри. Тоа е околу 60 коњски сили и 50 њутн метри повеќе од претходниот модел. Porsche забрзува до 100 km/h за 3,7 секунди и достигнувајќи максимална брзина од 295 km/h.
Покрај овие вредности, хибридот на Cayenne може да се пофали и со електричен досег до 82 километри според стандардот EAER City, што сепак е подобро од 42-те километри што претходната генерација ги помина според стандардот WLTP. Батеријата сега е поголема и нејзиниот капацитет достигнува 25,9 kWh.
Рекордерот на Nordschleife, моделот Cayenne Turbo GT повеќе не е достапен во Европа, но сепак можете да нарачате специјален пакет за хибридниот Cayenne. Со новиот пакет GT за Turbo-E-Hybrid Coupé, Porsche ги комбинира сите состојки на Turbo GT со исклучок на погонот.
Сите системи и ракување, вклучувајќи го и воздушното потпирање, добиваат ново подесување, вклучително и спуштање за 10 мм. Потоа се додаваат и керамички сопирачки. Однадвор, автомобилот добива тркала од 22 инчи, како и различни браници и дифузор. Тука забрзувањето е побрзо за 0,1 секунда, а максималната брзина е 305 km/h.