На саемот за автомобили во Париз, Peugeot го објави Inception, нов концепт што ќе дебитира наскоро, прикажувајќи голем број дизајнерски карактеристики и технологии кои ќе се применат во идната палета на EV-ови со брендот Peugeot наречени „e-Native“ автомобили.
Линда Џексон, извршниот директор на Peugeot, го потврди претстојниот концепт велејќи дека ќе ја најави „следната генерација на модели e-Native – базирани на нови платформи дизајнирани за чисто електрични возила“.
Ова звучи многу како најавата на Peugeot за STLA архитектурите објавени минатата година, нудејќи до 800 km (500 милји) досег во зависност од спецификацијата на батеријата и компатибилност со електрични мотори.
Концептот на Peugeot Inception ќе воведе еволуција на дизајнерскиот јазик на францускиот производител на автомобили, а истовремено ќе се задржат некои од неговите основни елементи. Peugeot потврди дека „мачјиот став“ и „светлосните знаци со три канџи“ најверојатно вклучувајќи ги и препознатливите LED огради на предниот браник ќе бидат пренесени во неговата нова ера.
Во внатрешноста, концептот ќе ја вгради следната генерација на i-Cockpit. Дизајнерите на Peugeot тврдат дека новиот ентериер ќе ги „преобликува возните гестови“ притоа создавајќи „нови дигитални и физички искуства“. Peugeot додаде дека Inception ќе го „покаже патот за карактеристиките и технологијата“ кои треба да се применат во сериските модели од средината на деценијата.
„Веќе во 2023 година ќе понудиме електрифицирана верзија на секој модел на Peugeot. Но, гледаме и подалеку од тоа“, рече Џексон, потврдувајќи го дебито на пет нови електрични возила во следните две години. Peugeot ќе има целосно електрични деривати низ целата своја гама до 2025 година, пред да оди само со ЕВ возила во Европа до 2030 година.
Имајте предвид, францускиот производител на автомобили веќе го покажа E-308 во хечбек и SW форми, неодамна ажурираниот супермини E-208 и E-2008 B-SUV кој најверојатно наскоро ќе добие ажурирање, притоа потврдувајќи го E- 408 за 2023.
Патничките MPV E-Rifter и E-Traveller се исто така ексклузивно достапни во електрична форма, додека целата гама на LCV има електрични деривати. Ова значи дека единствените модели кои сè уште немаат EV варијанта се теренците 3008 и 5008, плус 508 во седан и SW каросеријата. Се очекува 3008 да добие нова генерација во следните неколку години, а 508 да се упати кон фејслифт.