Mercedes ќе биде првиот производител кој ќе го интегрира Google Maps во сопствен интерфејс.
Откако откри некои елементи од внатрешноста на идниот модел, Mercedes E-Class, германскиот производител исто така даде индиции за иднината на својот инфозабавен систем, најавувајќи стратешко партнерство со Google.
Додека некои производители, на чело на Polestar, одлучија целосно да се потпрат на Андроид системот на технолошкиот гигант, оперативниот систем на Mercedes-Benz (MB.OS) развиен од брендот ќе остане, но системот за навигација на Google ќе биде интегриран во тоа. Според тоа, Mercedes ќе биде првиот производител кој дизајнира сопствено искуство околу податоците обезбедени од Google Maps.
„Google е лидер во мапирањето и навигацијата многу години“, вели Ола Калениус, извршен директор на Mercedes-Benz. „Со ова стратешко партнерство, возбудени сме да создадеме уникатни услуги и да им го олесниме животот на нашите клиенти. [Google] ќе биде длабоко интегриран во нашиот интерфејс во Mercedes-Benz и целосно поврзан со функциите на возилото, како што е нивото на полнење.
Според тоа, навигацискиот систем на Mercedes ќе може да се потпре на богатите податоци на Google и може да очекуваме планерот за патување на електричното возило да го земе предвид нивото на батеријата и да покаже каде да застане за полнење, врз основа на информациите обезбедени од технолошкиот гигант.
Некои возила кои веќе се на пат ќе можат да имаат корист од одредени информации обезбедени од Google, особено за повеќе од 200 милиони бизниси и јавни места ширум светот. Сите нови функции треба да се појават на возилата базирани на MMA платформата, почнувајќи од 2024 година.