Кинески BYD сака да ја освои Германија

ОБЈАВЕНО НА:

Кинескиот гигант за електрични автомобили BYD сака силно да го прошири својот удел на пазарот во Германија, велејќи дека може да освои до 10 проценти од тој удел.
„Сакаме да имаме околу 5 до 10% во електричниот сегмент на среден рок“, рече германскиот директор за продажба Ларс Паули, без да наведе датум.

Бизнисот со крајните клиенти се одвива од почетокот на 2023 година, со 165 автомобили BYD регистрирани до крајот на мај, според Федералната управа за моторен транспорт. Од почетокот на годината во Германија се продадени вкупно 1,1 милион електрични автомобили.

BYD продаде 550.000 електрични автомобили ширум светот во 2022 година, од кои 440.000 во Кина. Ова е прв пат од 2008 година ривал на Volkswagen да го преземе водството на пазарот во Кина од германскиот клучен бренд.

Според автомобилските експерти, кинеските производители се лидери во технологијата на батерии и автономното возење.

Сепак, постои и скептицизам за изгледите на новите конкуренти да стекнат основа на веќе воспоставените пазари: во цела 2022 година, пазарниот удел на кинеските брендови како Nio или MG Roewe во Германија беше само 0,9%.

Во Германија, BYD првенствено ги таргетира клиентите чувствителни на цена, објасни Поли, кој раководи со операциите во увозникот на BYD, Hedin Electric Mobility во Штутгарт.

Компанијата сака да понуди „достапно електрично возило“ и да работи во ценовни сегменти „каде што другите можеби нема да бидат активни на среден до долг рок“. Во однос на продажбата, BYD главно се потпира на локални дилери, што значи дека подоцна ќе има контакти за постпродажни услуги.

Компаниите како BYD, кои започнаа како произведувач на батерии во 1995 година, мора да бидат сфатени сериозно долгорочно, само од технолошка гледна точка, рече Поли.

„Од друга страна, ние веќе ги почитуваме етаблираните европски брендови кои едноставно го изградија својот бренд, кои ја изградија својата продажна организација“, рече Поли.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK