Истражување на ADAC: Се повеќе Германци сакаат да купат кинески автомобили

ОБЈАВЕНО НА:

Речиси две третини од Германците можат да замислат да купат автомобил од Кина. Електричните автомобили се особено популарни.

Долго време, автомобилите од Кина имаа прилично сомнителна репутација поради недостаток на безбедност. Затоа, првите обиди на производителите да стекнат доверба на германскиот пазар беа неуспешни. Но, времињата се сменија. Се поголем број производители на автомобили од Далечниот Исток сега се стремат кон место на меѓународниот пазар со своите електрични автомобили. И нивното прифаќање во Германија постојано се зголемува.

Според истражувањето на ADAC, кое исто така им било достапно на Tagesschau и весниците на Funke Media Group, речиси две третини од Германците можат да замислат да купат возило од кинески производител. За електричните автомобили оваа бројка е уште поголема и изнесува 80 проценти. Истражувањето беше спроведено во јули од страна на истражувањето на пазарот и мислењето ADAC и опфати 1.079 возрасни возачи во Германија.

Повнимателниот поглед на резултатите од истражувањето покажува дека особено помладите возачи имаат помалку резерва за кинеските брендови. Дури 74 проценти од 30-39-годишните и 72 проценти од 18-29-годишните возачи би можеле да замислат да купат автомобил од кинески производител. Кај оние над 70 години, подготвеноста да го сторат тоа е значително помала и изнесува само 31 процент.

Главните причини за купување на кинески автомобил се ниската цена (83 отсто), потоа иновативната технологија (55 отсто) и атрактивниот дизајн (37 отсто). ADAC истакнува дека „кинеските возила се всушност обично поевтини од автомобилите од европските производители врз основа на цената од ценовниците, приспособена за опремата“. Сепак, постојат несигурности во однос на резидуалните вредности и трошоците за одржување.

И покрај зголеменото прифаќање, има и резервации. Загриженоста за мрежата на сервиси и дилери (40 проценти), квалитетот (39 проценти) и заштитата на податоците (26 проценти) се широко распространети. ADAC нагласува дека има несигурности околу набавката на резервни делови, особено за новите и помали брендови.

Во однос на квалитетот, пак, автомобилите од Далечниот Исток одамна се на исто ниво со моделите на европските производители. ADAC дојде до овој заклучок уште во април. Но, во однос на бројките за регистрација, BYD, Nio, MG сè уште заостануваат во Германија – и покрај зголеменото прифаќање.

Во 2023 година, пазарниот удел во Европа беше само 1,18 отсто. Меѓутоа, кога станува збор за електричните автомобили, кинеските производители неодамна се зголемија за речиси 48 отсто, пишува Tagesschau.

Комисијата на ЕУ го гледа проширувањето на кинеските производители како закана за европските компании и планира казнени царини за електричните автомобили од Кина. Обвинението: масовно се субвенционира автомобилската индустрија и тоа создава нелојална конкуренција. Казнените тарифи кои сега се решени ги погодуваат и речиси сите европски производители кои произведуваат во Кина.

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK