Hyundai и Kia ќе развиваат модели специјално за Европа

ОБЈАВЕНО НА:

За Hyundai и Kia, Европа е важен пазар, толку многу што корејската групација има дури и неколку центри за истражување и развој на Стариот континент. Продажбата на групацијата е многу добра во Европа, и покрај моменталниот контекст, дури и ако САД и Јужна Кореја останат двата главни пазари на групата.

Мора да се каже дека стратегијата се разликува од еден континент до друг. На пример, Genesis, кој е премиум бренд на групацијата, е практично непознат во Европа бидејќи е конкуренција со Audi, BMW и Mercedes-Benz преку Атлантикот.

Genesis постепено ќе пристигнува на Стариот континент, со неколку прилично атрактивни производи како што се седанот G80 и теренецот GV80, на кои штотуку се додадени верзиите на седан и shooting brake на G70. Во наредните месеци ќе пристигнат и електричните GV60, G80 и GV70.

Производна офанзива која, според Тајрон Џонсон, европскиот шеф за истражување и развој за Kia, Hyundai и Genesis, може да го види пристигнувањето на многу други модели создадени специјално за Стариот континент според извештаите на Autocar.

„Ние бевме толку успешни што ни беше дадена поголема слобода сами да развиваме модели“, изјави Џонсон, што укажува дека Европа ќе стане поцентрална за стратегиите на групата во иднина, и двете за „домашни“ модели и за модели со глобална вокација, вклучувајќи ги и најспортските верзии.

Како дел од својата нова стратегија, групацијата Hyundai Kia, исто така, планира да ја удвои големината на својот тест центар на Нирбургринг, каде што се раѓаат најспортските модели („N“ во Hyundai ја означува познатата германска патека).

После Kona , i30 и i20 N , затоа би можеле да пристигнат и други модели со високи перформанси, можеби „европеизирана“ верзија на седанот Elantra N претставена минатата година во САД и други новитети.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK