Големите градови повеќе не се места каде што е мудро да се поседува автомобил, а се покажа дека во некои од најголемите, како Лондон, повеќе не е евтино да се поседува велосипед поради масата што се вози по патиштата. Барем кога станува збор за плаќање на паркинг место.
Во Лондон веќе има населби каде паркирањето на велосипедите чини повеќе од автомобилите! Имено, седумнаесет општини повеќе наплаќаат место во хангарот за велосипеди на улица отколку за паркирање автомобили.
Така, општината Ислингтон наплаќа 107,25 фунти годишно за простор во безбеден хангар, со дополнителни 27,75 фунти депозити. Паркирањето стандарден автомобил во истата населба ќе ве чини 25 фунти годишно. Тоа значи дека едно четиричлено семејство би чинело 429 фунти годишно за паркирање на четири велосипеди, што е за 399 фунти повеќе отколку да има автомобил.
Областите Њухам, Ричмонд, Баркинг и Дагенхам им дозволуваат на своите жители бесплатно да паркираат електрични автомобили и автомобили со ниска емисија на штетни гасови, но наплаќаат 72 фунти годишно за простор за велосипеди во хангарот. Хаунслоу дозволува и бесплатен паркинг, но наплаќа 36 фунти за простор во хангарот за велосипеди.
Поеколошките општини како Камден, Хакни и Волтам Форест гарантираат дека паркирањето велосипеди чини помалку од автомобилите. Камден наплаќа 135,23 фунти за автомобил, но само 36 фунти за велосипед. Хакни 62,50 фунти (во споредба со 42 фунти) и Волтам Форест 40 фунти во споредба со 35 фунти.
Секој велосипедски хангар зафаќа помалку простор од автомобил, но може да собере шест велосипеди. Повеќе од 60.000 жители на Лондон чекаат простор во хангар за велосипеди, а се проценува дека во главниот град во исто време се случуваат околу 400 кражби на велосипеди. Ова ги принудува жителите на Лондон да ги чуваат своите велосипеди дома; во плакари, или едноставно да висат на ѕидовите, како што беше истакнато од кампањата на социјалните мрежи #ThisIsAwkward.