Годинава Кина извезла повеќе од 2 милиони возила – ќе надмине и 4 милиони до крајот

ОБЈАВЕНО НА:

Во првата половина од годинава, Кина извезла 2,14 милиони возила, што е зголемување од 75,7 отсто на годишно ниво, според Кинеската асоцијација на производители на автомобили (CAAM). Поконкретно, извезени се 1,78 милиони патнички возила, што е зголемување од 88,4% на годишно ниво; извезени се 534.000 нови енергетски возила, што е зголемување од 160% на годишно ниво.

Во текот на изминатите неколку години, кинескиот извоз на возила се движи околу 1 милион единици годишно. Дури во 2021 година обемот на извозот за прв пат надмина 2 милиони единици.
Потоа, во 2022 година, обемот на извозот надмина 3 милиони единици, со што Кина стана втор најголем извозник на автомобили по Јапонија. До крајот на 2023 година, обемот на кинескиот извоз на возила се очекува да надмине 4 милиони единици, според Фу Бингфенг, извршен потпретседател и генерален секретар на CAAM.

BYD и Chery пораснаа најбрзо во обемот на извозот
Во првите шест месеци од 2023 година, имаше седум кинески автомобилски компании кои извезоа повеќе од 100.000 возила: најмногу SAIC, Chery, Tesla China, Changan, Great Wall Motors, Geely и Dongfeng. Меѓу нив, BYD извезе 81.000 возила, што е зголемување од 1.060% од годишно ниво; Chery извезе 394.000 возила, што е зголемување од 170% од годишно ниво; Great Wall Motors извезе 124.000 возила, што е раст од 97,3% на годишно ниво.

Вреди да се напомене дека извозот на автомобили во Кина е поделен во две главни категории: независни брендови и брендови на странски инвестиции/заедничко вложување. Во првата половина од оваа година, Tesla China извезе 182.000 возила, што е трета по големина кинеска марка за извоз на автомобили и претставува една третина од извозот на нови енергетски возила во Кина.
Дополнително, SAIC покажа добар моментум на пазари како Мексико, Австралија, Обединето Кралство Саудиска Арабија, Индија и Тајланд. Chery се претстави добро на пазарите како Русија, Мексико и Чиле.

Генерално, Азија, Европа и Латинска Америка се главните пазари за извоз на возила во Кина. Според податоците од јануари до мај годинава, првите три увозници на кинески возила биле Русија, Мексико и Белгија. Особено, првите три увозници на кинески нови енергетски возила беа Белгија, Велика Британија и Тајланд.

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK