Citroen го претстави Oli, лесен концепт за пикап EV со чуден стил фокусиран на тоа да биде достапен и одржлив. Концептот на пикап камион е направен од рециклирани материјали и е првиот што го интегрира новото лого и идентитетот на брендот на Citroen пред да се примени на сериските модели кои почнуваат следната година.
Citroen го опишува Oli (се изговара „all-e“) како „лабораторија на тркала“. Дизајнот е доста разигран, на сличен начин како четирициклот Ami. Неконвенционалната каросерија вклучува вертикално предно ветробранско стакло, врати за лесен пристап до шарената кабина и релативно мал кревет. Футуристичките тркала се направени од челик и алуминиум, обложени со концептни гуми Goodyear Eagle GO дизајнирани за долговечност.
Лицето на Oli е отстапување од актуелната палета на модели на Citroen, усвојувајќи изглед без решетка, како и новиот амблем во форма на овална форма. Вториот е обоен во инфра-црвена боја, што одговара на рамката на шофершајбната, капачињата на тркалата, акцентите на браниците и целата кабина. Кутијните LED фарови во облик на C имаат интегрирани влезови, при што задните LED светла ја следат истата шема.
Предниот и задниот браник интегрираат идентични пластични елементи и лизгачки плочи, со дополнителни светлосни единици. Во типичен вкус на Citroen, страничните прозорци не изгледаат како да се отвораат, а стаклото на задната врата паѓа пониско од хоризонталната линија на појасот.
Врвот на задниот дел е задниот кревет, кој е направен од рециклиран картон, скриен под задното ветробранско стакло што се отвора нагоре. Преградата може да се отстрани и може да се прошири од 679 мм. до 1.050 мм. во должина, благодарение на преклопената задна врата. Со ширина од 994 мм. и максимална висина од 582 мм. кога панелот не е поставен, креветот може да собере поголеми предмети од обичниот багажник.
Отворајќи ги вратите, ве пречекува пријатна дневна со четири индивидуални седишта во инфра-црвена боја. Седиштата, изработени од термопластичен полиуретан (TPU) со 3D-печатена мрежа на потпирачите за грб, се монтирани на цевчести рамки прикачени на подот преку изолациони прстени кои апсорбираат удари. Тие користат многу помалку делови отколку во конвенционален автомобил, што е случај и со контролната табла.
Citroen Oli Concept
Наместо повеќе големи екрани на допир, дизајнерите на Citroen додадоа приклучок за паметни телефони, пет прекинувачи за климатизација, USB приклучоци и практична полица изработена од Еластолан. Сепак, постои единствен екран за проектирање информации наречен Smartband, кој се наоѓа на основата на шофершајбната. Интересно е што сите функции се контролираат преку џојстик поставен на воланот.
И покрај тоа што е целосно електричен, целната тежина на Oli е 1.000 кг. Благодарение на малата потрошувачка од 10 kWh/100km, францускиот концепт на електрични камиони има проценет досег на EV од 400 км. при што батеријата од 40 kWh може да се полни од 20-80 проценти за 23 минути.
Citroen не ги објави бројките за моќноста или бројот на електрични мотори, но знаеме дека максималната брзина е ограничена на 110 км/ч. притоа давајќи приоритет на ефикасноста наместо на перформансите.
Во обид да ја зголеми долговечноста на возилото, Citroen го дизајнираше Oli да се реновира наместо да се замени. Автомобилите кои повеќе не се возат би станале дел донатори, држејќи ги другите Оли на патот.