Германскиот автомобилски гигант BMW продаде значително повеќе автомобили во вториот квартал од оваа година отколку во истото време во 2022 година: вкупно 626.726, што е зголемување од 11,3 отсто. Продажбата скокна особено во Кина, САД и Германија, објави во петокот BMW.
„BMW Group продолжува брзо да ја зголемува електромобилноста во втората половина од годината“, рече шефот на продажбата Питер Нота. Од април до јуни, компанијата испорача двојно повеќе целосно електрични модели на BMW и Mini отколку во вториот квартал од минатата година – 88.289.
Благодарение на постабилните синџири на снабдување, повеќе автомобили пристигнуваат во дилерите, а клиентите чекаат помалку од порано. Целта што концернот ја постави за оваа година е благ пораст на продажбата. Електричните и луксузните модели треба да бидат генератор на зголемувањето на понудата.
По благиот пад на продажбата во првиот квартал и успешното второ тримесечје, BMW е токму на патот што го посакува. Вкупната продажба во првата половина од годината е зголемена за 4,7 отсто и изнесува 1,215 милиони возила на глобално ниво. Моделите од новите серии 7 и X7, како и целосно електричниот i4, се особено барани.
Побарувачката во Кина силно расте и продажбата во првата половина од годината скокна за 16 отсто на речиси 100.000 возила. Во САД растот е близу 14 отсто, а продадени се вкупно 95.500 возила. На европскиот пазар се продадени 233.000 автомобили, што е раст од девет отсто. Најголема промена е направена во Германија со пораст од 22,5 отсто, на 77.000 продадени возила.