BMW M со нов амблем и 50 култни бои го слави 50 роденден

ОБЈАВЕНО НА:

По повод 50-годишнината, се враќа класичното лого на BMW Motorsport - според желбата на купувачот за BMW M возилата и моделите на BMW со пакетот M Sport. Започнува година полна со производни иновации и перформанси на брендот Performance.

На 24 мај 2022 година се одбележуваат 50 години од основањето на BMW M GmbH. Неколку месеци претходно, подружницата на BMW Group го навестува празничното расположение и чувството на богата традиција во нејзините сегашни производи. Клиентите кои ќе изберат автомобил BMW M или модел на BMW опремен со пакетот M Sport со датум на производство по март 2022 година, можат да ги добијат предните и задните амблеми, како и на тркалата со класичното лого на BMW Motorsport. Оваа понуда, единствена во историјата на BMW M, може да се нарача од крајот на јануари 2022 година.

Покрај амблемите, во јубилејната 2022 година ќе бидат понудени и 50 култни и историски значајни бои на BMW M за избрани модели на семејства. Дефинитивните бои како Dakar Yellow, Fire Orange, Daytona Violet, Macao Blue, Imola Red или Frozen Marina Bay Blue потсетуваат на различни епохи во 50-годишната историја на BMW M.

Логото на BMW со офсет полукругови во сина, виолетова и црвена боја за прв пат беше употребено во 1973 година во тркачкиот автомобил BMW Motorsport GmbH, основан една година порано.
Во 1978 година и со дебито на BMW M1 следеа трите обоени ленти, наведнати надесно и потпирајќи се на буквата М, кои до денес се заштитен знак надвор од сцената на моторните спортови со особено висока препознатливост и висока моќ на идентификација.

Легендарниот BMW M1 е единствениот сериски автомобил BMW M со високи перформанси, кој покрај логото со три бои, го носи и историското мото за мотоспорт. Во двете логоа, сината значи BMW, додека црвената симболизира трки, а виолетова ја изразува врската помеѓу двете. Виолетовата боја, пак, го отстапи местото на темно сината, а од 1993 година BMW Motorsport GmbH е познат како BMW M GmbH. Тоа не менува ништо во однос на високата симболична моќ на брендот и логото.

BMW M GmbH, исто така, се стреми кон нов рекорд на продажба во 2021 година. Нејзините автомобили со перформанси и високи перформанси постојано имаа растечка популарност низ целиот свет, што ќе биде истакнато со новитети на производи во текот на годишнината.

Во 2022 година, компанијата за прв пат ќе го лансира BMW M3 Touring. Дополнително, особено љубителите на марката ориентирани кон моќта можат да се радуваат на спектакуларен специјален модел од семејството BMW M4 Coupe. Моделот што ќе го наследи успешниот BMW M2 исто така е веќе во напредна фаза на подготовка за сериско производство. Во исто време, напредува електрификацијата на брендот BMW M. Првиот електрифициран модел со високи перформанси во историјата на BMW M GmbH ќе биде лансиран на годишнината.

BMW M GmbH ќе го прослави својот важен роденден не само со атрактивни нови производи, туку и со многу настани. Настаните за годишнината се планирани за мај 2022 година како дел од Concorso d’Eleganza Villa d’Este на езерото Комо во северна Италија, како и фестивалот на брзина во Гудвуд во В.Британија и Concours d’Elegance во Пебл Бич, Калифорнија.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK