Во првата половина од годината, Toyota Motor Corp. има продадено 5,16 милиони возила ширум светот. Јапонскиот производител петта година по ред зазема водечка позиција во индустријата, надминувајќи го германскиот концерн Volkswagen AG.
Во првата половина од годината, Toyota и Lexus продале вкупно 4,89 милиони возила ширум светот, додека Daihatsu и Hino продале 210.910, односно 59.273 возила. За возврат, VW продаде 4,35 милиони автомобили во истиот период, што е за 0,2 милиони помалку отколку во 2023 година.
Toyota процени дека во периодот од јануари до јуни глобалната продажба, вклучувајќи ги и единиците на Daihatsu Motor Co. и подружницата за камиони Хино Моторс ЛТД, паднаа за 4,7 отсто во однос на претходната година поради прекините на производството предизвикани од низата квалитетни скандали и слабата продажба во Кина.
Глобалното производство на Toyota Group падна за 9,8 отсто на 5,07 милиони возила во првите шест месеци, соопшти производителот на автомобили.
Домашната продажба на Toyota падна за 32% на 823.595 возила бидејќи Daihatsu привремено го запре производството откако беше откриено дека податоците од безбедносните тестови се фалсификувани. На почетокот на мај компанијата продолжи со работа во сите монтажни погони.
Toyota затвори и некои од своите јапонски фабрики, што влијаеше на бројките. Покрај тоа, неодамнешното повлекување на популарниот хибрид Prius исто така влијаеше на продажбата. Но, во странство, продажбата на Toyota се зголеми за 3,1 отсто на рекордни 4,34 милиони возила благодарение на големата побарувачка во Северна Америка и Европа.
Конкретно во Северна Америка, продажбата на брендовите Toyota и Lexus се зголеми за 14,6%. Во Европа, продажбата се зголеми за 10,2%, помогната од силната побарувачка за хибридни верзии на Corolla и RAV4. Во Кина, продажбата падна за 10,8 отсто поради жестоката конкуренција во цените од локалните производители на автомобили кои ја прошируваат гамата на достапни електрични возила.
Оваа година групацијата Toyota планира да продаде 10,95 милиони автомобили, што е за 1,3% помалку од една година порано. Во мај, компанијата објави дека оваа финансиска година ќе ги насочи своите напори не на продажба, туку на решавање на внатрешните проблеми, вклучително и скандалите со квалитетот.