Германскиот производител на тешки возила MAN ќе започне со тестирање на камиони без возач на германските автопати.
Германскиот министер за транспорт Фолкер Висинг ќе биде во возилото на тест возење на автопатот А9 северно од Минхен. Камионот со полуприколка управуван со компјутер ќе патува околу 10 километри од Алерсхаузен, северно од Минхен, до сервисната област Фирхолцен-Запад за да ја промовира новата технологија.
Производителот на камиони MAN го разви тест возилото заедно со добавувачите Bosch, Knorr-Bremse, Leoni, Tüv Süd и други партнери и го тестираше на сопственото место за тестирање.
Со посебна дозвола сега се оди на автопат за дополнително испитување. Камионот е постојано надгледуван од далечински вработени во контролниот центар и може да биде преземен доколку е потребно, изјави портпаролот на MAN, Грегор Јенц.
Зад воланот има и безбедносен возач кој може да интервенира во секое време.
Производителите и добавувачите на камиони се надеваат на голем бизнис со самоуправувачки камиони. Daimler Trucks спроведува пилот проекти со клиенти на американските автопатишта веќе една година.
Компанијата сака да ги лансира во 2027 година и да постигне 3 милијарди долари од продажба и 1 милијарда долари заработка пред камати и даноци до 2030 година, според портпаролот на групата Пол Мандајкер.
Самоуправувачките камиони би можеле да бидат решение за неколку проблеми со кои се соочува транспортниот сектор, вклучително и недостигот на возачи во Европа и САД. Автономните камиони исто така не мора да го почитуваат времето на возење и паузите за одмор, тие теоретски можат да возат 24 часа на ден.
Тие нема да се уморат или невнимателни, а несреќите најверојатно ќе се намалат. Но, некои во индустријата се скептични, велејќи дека има многу технички проблеми што треба да се надминат.
Потоа, тука се високите инвестициски трошоци. И производителите на камиони и камионските компании ќе треба да инвестираат многу пари во претворање во е-мобилност во следните неколку години, што е наложено со закон и сега е приоритет.