Според Федералната канцеларија за патен транспорт, во Германија веќе има над еден милион регистрирани електрични автомобили. Според пресметката на добавувачот на енергија Eon и консултантот за управување Energy Brainpool, дури и со сегашниот микс на електрична енергија, тие веќе заштедуваат 730.000 тони CO2 годишно во споредба со моторите со внатрешно согорување.
Ако претпоставиме дека ќе полнат само со зелена струја, заштедата веќе ќе биде повеќе од 2,2 милиони тони CO2 годишно. На овој начин, секој што ќе одлучи да купи електричен автомобил, а не со мотор со внатрешно согорување, може да придонесе за чистота.
Со до 104.000 месечни и вкупно 470.559 нови регистрации за електрични возила, 2022 година беше важна година за електричната мобилност и можеме да видиме сè повеќе луѓе кои сакаат да се префрлат на мобилност погодна за климата.
Целта на сојузната влада е да има 15 милиони електрични автомобили на германските патишта до 2030 година. Ова ќе оди рака под рака со соодветно голем потенцијал за заштеда на CO2, како што покажува анализата на Еон. Планираните 15 милиони електрични автомобили би можеле да заштедат до 18 милиони тони CO2 секоја година од 2030 година, па дури и околу 22 милиони тони доколку се полнат со зелена електрична енергија.
Како резултат на енергетската транзиција, особено постепеното исфрлање на јагленот до 2030 година, учеството на зелената електрична енергија во енергетскиот микс се зголемува. Затоа, електромобилноста не е само форма на мобилност погодна за секојдневна употреба без губење на удобноста и индивидуалноста, туку и клуч за одржлива декарбонизација на патниот сообраќај.