Citroen со ново лого – се враќа во 1919

ОБЈАВЕНО НА:

Откако тоа го направија Volkswagen, Škoda, Volvo, Renault, Dacia и Peugeot, време беше Citroen да го промени своето лого.

Citroen е последниот во низата европски производители на автомобили кои го променија својот идентитет. Новиот изглед со „двојна стрелка“ потсетува на оригиналниот дизајн од 1919 година усвоен од Андре Ситроен и ја претставува десеттата еволуција во нејзината 103-годишна историја. Наскоро ќе го видиме редизајнираното лого на автомобил за кој француската компанија вели дека е „ значаен концепт на семејно возило“.

Променетото лого во различни верзии ќе се користи за сериски и концептни автомобили од средината на следната година. Француската компанија работи на нов дизајнерски јазик благодарение на кој логото ќе биде повидливо, а сите на прв поглед ќе знаат дека се работи за Citroen. Сличен пристап веќе избра сестринската компанија Peugeot со својот зголемен лав.

Логото е инспирирано од легендарните модели како што се 2CV и DS, а сината боја на Монте Карло се враќа не само како боја на каросеријата, туку и како дел од идентитетот на брендот. Покрај тоа, инфра-црвената црвена боја ќе ја замени сегашната нијанса на црвено за физички, печатени и дигитални апликации.

Редизајнираното лого има вертикална овална рамка во која има две стрелки (deux chevrons), а идејата беше дизајнерскиот тим на Citroen кој соработуваше со агенцијата Stellantis Design Studio. Хромираната завршница ја нема, а логото ќе се користи за салони, корпоративни згради, разни производи и документација. Извршниот директор на Citroen, Винсент Кове, рече дека новото лого е „елегантен симбол на напредок“ на патот кон целосно електрична иднина.

Покрај новото лого, француската компанија има и нов слоган кој гласи: „Ништо не нè движи како Citroen“.

Citroën верува дека овие промени биле неопходни пред „највозбудливите поглавја“ во историјата на компанијата со неизбежната транзиција кон електрична енергија.

Сите патнички автомобили од Stellantis, вклучувајќи го и Citroen, ќе бидат електрични до крајот на оваа деценија. Мистериозниот концепт кој ќе го „претстави“ новото лого ќе пристигне пред крајот на овој месец.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK