Toyota ќе го развива водородот и покрај тоа што главниот фокус е префрлен на електричните возила

ОБЈАВЕНО НА:

Додека Toyota го зголемува својот фокус на електричните возила со батерии под водство на новиот извршен директор Кохи Сато, таа сепак смета дека водородот е важна алтернатива и ќе продолжи да инвестира во него.

Додека неодамна зборуваше на трката на издржливост минатата недела, Сато рече дека Toyota ќе ја прошири инфраструктурата за водород во наредните години. Неговите коментари дојдоа за време на трката кога производителот на автомобили планираше да се натпреварува во варијанта на Corolla со согорување на водород пред да пропаднат неговите планови поради истекување на гориво за време на тестирањето на 8 март.

„Сакаме да се погрижиме водородот да остане остварлива опција“, рече Сато. „Потребен ни е синџир на снабдување со производство и транспорт. Освен ако не видиме еволуција таму, не можеме да очекуваме зголемување на обемот на користењето на енергијата“.

Иако Toyota ќе продолжи да инвестира во водород, таа вели дека нема „многу специфична деловна цел“ за тоа колку модели на водород ќе продаде. Toyota го зголеми производството на своите горивни ќелии на 30.000 единици годишно по лансирањето на втората генерација на Mirai во 2020 година, но има продадено само 21.700 примероци од првата и втората генерација на Mirai од декември 2014 година.

Сато изјави за Auto News дека водородот ќе игра важна улога во повеќестраните цели на Toyota за јаглеродна неутралност. Работи со партнери, вклучувајќи ги Kawasaki Heavy Industries и Iwatani Corp на водородниот фронт и очекува бројот на станици за полнење водород во Јапонија да порасне од сегашните 160 на приближно 900 во 2030 година.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK