ЕК работи на новиот Закон: Ќе може ли дизелот да го исполни стандардот Euro 7?

ОБЈАВЕНО НА:

Следниот евро стандард може да значи и крај на моторите со внатрешно согорување. Сепак, во Европската унија сè уште се работи на Еуро 7. Од најголемиот германски авто клуб, ADAC сè уште се внимателни оптимисти, дека современите дизел модели можат да одговорат на претстојните регулативи за емисиите.

„Според нашите сопствени мерења, автомобилите се најмалку под границата на Еуро 6 благодарение на најновата технологија за издувни гасови. Дизел автомобилите со најновата технологија на издувни гасови имаат многу ниски емисии на NOX во целата област на употреба и затоа се далеку под сегашната граница на NO 6 за NOX од 80 мг/км“, соопштува ADAC.

За ова сведочат оценките на 17-те најпродавани дизел модели од различни брендови и сегменти на превозни средства во Европа, чиишто емисии на издувни гасови се измерени како дел од Green NCAP. Покрај тоа е анализирано и однесувањето на емисиите на вкупно 107 актуелни дизел автомобили, што го поминаа ADAC Ecotest. Резултатите од мерењето се репрезентативни за новите превозни средства, регистрирани во Европа од 2018 година наваму.

Мерењата се направени со оглед на тековните дискусии за иднината на моторот со внатрешно согорување. Основата за нив е и претстојното затегање на нормите за дозволените емисии во контекст на идниот стандард за емисии на Еуро 7.

Стандардот за емисии Еуро 6 сè уште регулира колку загадување може да предизвика даденото возило. Во моментов Европската комисија ја подготвува следната етапа од стандардот, а законскиот предлог треба да следи на крајот од 2021 година. Стандардот за емисии на Еуро 7 може да стапи на сила веќе во 2025 година.

Зелените мерења на Green NCAP на тестирањето покажуваат просечна емисија на NOX од 52 мг/км за сите мерења на дизел моделите. Не само на 14 степени со студен или топол мотор, туку и во главниот циклус, вредноста на NOx во просек од 60 мг/км е доста под сегашната граница за азотни оксиди /NOх/ на Еуро 6 од 80 мг/км. Граничната вредност е надмината само при ладен старт при -7 степени. Мерењата при работа на патот (RDE) исто так ги потврдуваат и ниските вредности на NOx од лабораторијата.

Резултатите од ADAC Ecotest покажуваат слична слика. Тоа што е особено забележително тука е напредокот постигнат меѓу стандардите за емисиите Euro6dTemp и Euro6d. Во просек емисиите на азотен оксид се намалени со уште 30 проценти и се само неколку милиграми кај најдобрите дизел автомобили.

ADAC се залага за понатамошниот развој на моторот со внатрешно согорување во насока на неутралност на климата, но смета, дека се неопходни соодветни стимулации. Со новите таканаречени „електрични горива“ идните превозни средства со мотори со внатрешно согорување исто така можат да се експлоатираат по климатско неутрален начин. За таа цел, потребно е да се намалат емисиите на СО2 од возилата во возниот парк. Поради тоа се потребни инвестиции во производството на алтернативни, кои се неутрални за стаклени горива.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK