Брендови кои американците „ги погребаа“ во последните две децении (ФОТО)

ОБЈАВЕНО НА:

Автомобилската индустрија може да се идентификува како една од најстабилните во светот. Сепак, тоа не е случај и со САД.

Во оваа земја автомобилската индустрија сè уште е водечка, но тоа е на е она што беше случај на крајот од минатиот век.

„Проголтувањето“ на помалите фирми и користењето на нивните веќе докажани брендови не се покажа како најдобра стратегија и во последните дваесетина години автомобилските производители погребаа не еден или два познати брендови, туку неколку:

Oldsmobile: Се појавува во 1897 година, а е погребан од General Motors во 2004 година.

Plymouth: Се појавува во 1928 година, а е погребан од Chrysler во 2001 година.

Mercury: Се појавува во 1938 година, а е погребан од Ford во 2011 година.

Pontiac: Се појавува во 1926 година, а е погребан од General Motors во 2010 година.

Hummer: Се појавува во 1992 година, а е погребан од General Motors во 2010 година.

Saturn: Се појавува во 1985 година, а е погребан од General Motors во 2010 година.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK