Продажбата на Peugeot во 2022 е намалена – ама зголемен е пазарниот удел

ОБЈАВЕНО НА:

Peugeot забележа пад на продажбата во 2022 година, но гледа позитивно во неговиот раст надвор од Европа и во електричната енергија.

Peugeot имаше вкупно 1.056.182 регистрации на нови автомобили во 2022 година, што претставува пад на продажбата од 15% за една година. „Лавот“ сепак гледа позитивни во своите бројки бидејќи продажбата надвор од Европа претставува 27,4% од возилата, што претставува зголемување од 3,7 отсто за една година.

Пазарниот удел на Peugeot, исто така, се зголеми во 38 земји, што е знак дека дури и ако вкупната продажба паѓа и пазарот е во минус, клиентите кои сè уште се таму, сепак се повеќе се свртуваат кон Peugeot.

Францускиот производител е задоволен и од продажбата на електрични возила, предводени од е-208. Во Европа, едно од пет регистрирани Peugeot било електрично во 2022 година.

„Во многу тежок глобален контекст, горда сум што можам да објавам дека марката Peugeot успеа да ја развие својата продажба надвор од Европа за скоро 4% и ја презеде електричната промена со 1 од 5 електрифицирани возила продадени во Европа“ вели Линда Џексон, генералниот менаџер на Peugeot. „Во електричниот Б сегмент, Peugeot e-208 е лидер во Европа.

Peugeot 208 беше најпопуларното возило на марката со 299.131 регистрации, пред Peugeot 2008 (185.425 продажби). Електричната верзија, e-208, е лидер во неговиот сегмент. Peugeot 2008 беше трет во сегментот B-SUV, како и неговата електрична верзија e-2008.

Сосема очекувано, Франција остана главен пазар на Peugeot со 305.065 продадени возила, или речиси една третина од нејзината продажба. Италија е втора (77.800) пред Обединетото Кралство (73.725). Во цела Европа, Peugeot продаде 772.466 возила, или 5% од пазарот.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK