Mercedes обвинет за мамење со дизел емисиите – бројките наводно пет пати повисоки од пријавените

ОБЈАВЕНО НА:

Откако веќе мораше да плати за измами со издувни гасови во минатото, Mercedes може повторно да има сличен проблем, бидејќи сега се обвинети дека користеле дури осум различни уреди за мамење на емисиите на нивните дизел мотори што се усогласени со Еуро 6 нормите.

Според Deutsche Umwelthilfe e.V. (DUH), германска непрофитна организација за заштита на животната средина, користени се повеќекратни стратегии за мамење при тестовите на емисиите, што резултираше со зголемување на емисиите на азотни оксиди откако возилото ќе излезе на вистински патишта.

За да дојде до овој заклучок, DUH тестирал Mercedes E350 BlueTec 4MATIC караван од 2016 година со мерење на емисиите и податоците за моторот. Она што го откриле е дека на тест станицата автомобилот останал во рамките на дозволената граница на азот оксид, но на патот емисијата на азотни оксиди се зголемила за дури 500 проценти.

Јирген Реш, извршен директор на DUH, рече: „Овие уреди обезбедуваат во речиси сите ситуации овие автомобили да не се чисти. Тие ги надминуваат нивоата на NOx за 500 отсто при нормално возење. Ги преплавуваат градовите со азотен оксид. Причината е за максимизирање на профитот на сметка на животната средина и на здравјето на жителите на градот. Го прозвавме Daimler. Ги однесовме на суд. Тие рекоа дека компанијата ќе заземе поинаков курс. Ова сè уште не го гледаме. Овие возила што го загадуваат воздухот со незаконски уреди за треба да се отповикаат“.

Во потрага по повеќе одговори, магазинот CAR се обрати до Mercedes UK. Oд таму дадоа свој коментар:
„Наведените калибрации се познати“, велат тие. „Според нас, тие не треба да се оценуваат како нелегални уреди за уништување во интеракцијата и севкупниот контекст на високо сложениот систем за контрола на емисиите. Огромното мнозинство на пресуди во германските регионални судови и повисоките регионални судови продолжуваат да бидат во корист на Daimler: во приближно 95% од случаите, судовите одлучуваат во корист на компанијата.

„На ниво на регионалените судови, има повеќе од 15.500 решенија со кои се отфрлаат тужбите во корист на компанијата; само во околу 900 случаи решението било против компанијата. Сега има околу 900 решенија во наша корист во повисоките подрачни судови, а само три решенија против нас.

„Германскиот сојузен суд на правдата (BGH) исто така ги потврди клучните точки од правното мислење на Daimler AG во неколку одлуки. Конкретно, Федералниот суд на правдата (BGH) во овие и други одлуки одлучи дека наводно недозволиво уред за уништување во контролната единица на моторот сам по себе не предизвикува барање за отштета“.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK