Lancia објави нови детали за Ypsilon, Delta и Aurelia

ОБЈАВЕНО НА:

Lancia е пред враќање на европскиот пазар со три нови модели, и тоа како дел од планот за проширување на пазарите почнувајќи од 2024 година. Понудата ќе вклучува претставување на компактниот Ypsilon, кросоверот Aurelia и новата Delta. Автомобилите ќе бидат претставени во 2024, 2026 и 2028 година соодветно.

Почнувајќи од Ypsilon, кој ќе го видиме наскоро како прв модел во новата понуда, ќе биде возило што ќе порасне во големина и ќе достигне должина од 4 метри. Моделот ќе биде достапен и со хибриден и со целосно електричен погон. За разлика од претходната генерација, ова ќе се базира на новата STLA Small архитектура на Stellantis, која може да се најде во Peugeot 208, Opel Corsa, Citroen C3…

Следниот модел што треба да дојде на пазарот во 2026 година ќе се вика Aurelia и за разлика од неговите претходници кои беа достапни како седан, купе и кабриолет, новиот модел ќе нуди форми на кросовер со модерен дизајн. Автомобилот најверојатно ќе се базира на платформата STLA Medium и ќе има слични карактеристики на новиот Citroen C5 X.

Несомнено најинтересниот модел во гамата на Lancia е новата Delta, која ќе пристигне во 2028 година со должина од 4,4 метри. Италијанците ветуваат дека моделот ќе ги задржи класичните форми на хечбек со „мускулни карактеристики и геометриски линии“. Оживеаната легенда ќе биде само на струја и веројатно ќе биде изградена и на платформата STLA Medium.

Lancia ќе има само електрични возила од 2028 година, што значи дека ова е датумот кога хибридната варијанта на Ypsilon ќе биде прекината, додека неговата гама од три модели ќе покрива 50 проценти од пазарот. Lancia сега откри дека дизајнот на ентериерот ќе биде инспириран од моделите Gamma, Thema и Flavia.

Lancia ќе се прошири на европските пазари надвор од Италија, создавајќи 100 нови застапништва во 60 големи европски градови и обложувајќи се на оптимистички 50 проценти од онлајн продажбата. За да го направи тоа, компанијата назначи пет менаџери на брендови, за Франција, Германија, за Шпанија, за Белгија и Луксембург за Холандија. Петте први земји биле избрани поради нивната страст за производите „Произведено во Италија“ (Шпанија, Белгија и Франција), за релевантноста на онлајн продажбата (Холандија и Германија) и за популарноста на премиум Б-сегментот.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK