JEEP најави: Ќе бидеме водечки електрифициран СУВ бренд во светот

ОБЈАВЕНО НА:

Jeep, глобалниот SUV бренд на Stellantis објави сеопфатен план за својата следна генерација на целосно електрични возила 4xe како дел од својата одржлива трансформација да стане водечки електрифициран SUV бренд во светот. Најавата доаѓа само неколку недели откако Dodge направи огромен чекор напред на патот кон електрифицирана иднина, откривајќи го Dodge Charger Daytona SRT, концепт кој ја разбива перцепцијата кој повторно замислува што може да биде електричното возило со батерии (BEV).

„Денешните вести од брендот Jeep се уште еден пример за тоа како нашите американски брендови се трансформираат за да ги поддржат нашите агресивни планови за декарбонизација“, рече Карлос Таварес, извршен директор на Stellantis. „Во нашето портфолио од 14 брендови, нудиме возбудливи електрифицирани производи додека настојуваме да лансираме дополнителни 28 целосно нови електрични возила со батерии до 2024 година. брендови со кои американците пораснале“.

Stellantis објави на EV Day во јули 2021 година дека планира да инвестира повеќе од 30 милијарди евра помеѓу 2021 и 2025 година во електрификација и развој на софтвер, вклучително и капитални инвестиции направени во заеднички вложувања за финансирање на нивните активности, притоа насочувајќи се да продолжи да биде 30% поефикасна од индустријата во однос на вкупните трошоци за Capex и R&D наспроти приходите.

Најавите за електрификација ги поддржуваат критичните глобални амбиции Dare Forward 2030, вклучувајќи:

*да стане јаглеродно неутрална до 2038 година, со намалување на емисиите на јаглерод од 50% до 2030 година во споредба со метриката од 2021 година.

* утврдување на курсот за 100% од продажбата на патнички автомобили BEV во Европа и 50% од продабата на патнички автомобили и лесни камиони BEV во САД до крајот на оваа деценија.

* планира да има повеќе од 75 BEV и да достигне глобална годишна продажба на BEV од пет милиони возила до 2030 година.

„Наша етичка одговорност е да обезбедиме одржлива иднина на мобилност за нашите клиенти, нашите вработени и нашата планета“, рече Карлос Таварес. „Глобалната офанзива за електрификација на SUV на Jeep одговара на денешните барања на пазарот и ние сме желни да го водиме начинот на кој се движи светот.

Надоврзувајќи се на успехот на Jeep Wrangler 4xe, најпродаваното plug-in-hybrid возило (PHEV) во САД и неодамна претставениот Grand Cherokee 4xe, брендот Jeep развива сеопфатна палета на електрифицирани производи специјално развиена за подобрување на способноста на брендот и проширување на неговиот дофат.

Брендот ќе претстави четири целосно електрични теренци во Северна Америка и во Европа до крајот на 2025 година.

RAM ќе ги сподели своите високоочекувани вести за Ram Revolution EV во ноември. Ветувањето на брендот е да им служи на следната генерација на клиенти на Ram со портфолио на производи што ги исполнува нивните реални барања. RAM ќе го надмине она што го најавија конкурентите и што клиентите очекуваат да испорача поцелосно портфолио на технологија со поголем опсег, моќност, продуктивност и практичност.

Chrysler, исто така, објави дека брендот ќе го лансира својот прв BEV до 2025 година и ќе понуди целосно електрични возила Chrysler до 2028 година. Chrysler Pacifica Hybrid, првиот и сè уште единствениот plug-in хибрид во сегментот, нуди целосно електричен опсег од повеќе од 30 милји, повеќе од 80 милји по галон еквивалент (MPGe) и вкупен опсег од повеќе од 500 милји.

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK