Италија реагира: Забраната за моторите со внатрешно согорување во ЕУ од 2035 година „нема смисла“

ОБЈАВЕНО НА:

Италија сака Европската унија да ја сопре предложената забрана на Комисијата, за продажба на возила со мотори со внатрешно согорување. Министерот за транспорт на земјата, Матео Салвини, тврди дека тоа нема „економска, еколошка или социјална смисла“.

Салвини смета дека агендата на ЕУ не и помага на животната средина, нарекувајќи ја „псевдоеколошки фундаментализам“. Политичарот, исто така, сугерираше дека десетици илјади работници ќе останат невработени наспроти стопираната продажба.

Блумберг објави дека Салвини не се согласува и со плановите на ЕУ да ги воведе стандардите Еуро7 до 2025 година, кои имаат за цел да го намалат количеството на азотни оксиди што се испуштаат за дополнителни 25 проценти. Тоа е идеја што ја дели Карлос Таварес, извршен директор на Stellantis, кој тврди дека дополнителниот чекор ќе го забави преминот на индустријата кон електрификација.

Со оглед на тоа што цените на електричната енергија достигнуваат нови највисоки нивоа, а некои области во Европа се соочуваат со можност за прекини во текот на зимата, се поставуваат прашања за долгорочната одржливост на целосното вклучување на транспортот со електрични возила. Швајцарија веќе размислува за забрана на ЕВ возила доколку не може да се задоволи побарувачката за струја во наредните месеци, бидејќи се наѕира можноста за енергетска криза.

Во меѓувреме, Италија одамна покажува отпор против целта на ЕУ за постепено укинување на возилата со мотори со внатрешно согорување. Претходно годинава, Италија беше дел од коалицијата на земји, вклучувајќи ги Бугарија, Португалија, Романија и Словачка, кои предложија одложување на датумот за стопирање на возилата со фосилни горива до 2040 година.

И, во 2021 година, беше објавено дека земјата води разговори со ЕУ за да ги изземе производителите со низок волумен во земјата од забраната за ICE моторите. Салвини, исто така, претходно предложи ЕУ да одржи референдум за одлуката, сугерирајќи дека работниците во фабриката Мирафиори треба да добијат збор пред Кина да добие предност.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK