Hyndai Group сака да биде лидер во електрификацијата во светот

ОБЈАВЕНО НА:

Hyundai Motor Group сака да стане еден од трите најдобри светски производители на електрични возила до 2030 година преку комбинираната продажба на своите брендови за мобилност Hyundai, Kia и Genesis.
Оваа посветеност има долга традиција во Hyundai – се започна во 1991 година кога Hyundai го претстави своето прво чисто електрично возило, Sonata Electric Vehicle.

Ова концептно возило, базирано на седанот Sonata, имаше оловни батерији и нудеше автономија од 70 км. и максимална брзина од 60 км/ч. Компанијата го направи своето прво целосно електрично возило за комерцијалниот пазар, i10 BlueOn, во 2009 и 2010 година. Овој модел, хечбек со пет врати со максимална брзина од 130 km/h и целосно електричен опсег од 140 km, беше ограничен само на јужнокорејскиот пазар.

Во февруари 2013 година, првата ix35 Fuel Cell излезе од лентата за склопување. Ова го прави Hyundai првиот производител на автомобили што започна со комерцијално производство на FCEV. Врз основа на прототипот на електрично возило со горивни ќелии Santa Fe од 2001 година и со опсег од 650 км/ч. технологијата на компанијата направи голем чекор кон навистина остварлива алтернатива на моторот со внатрешно согорување.

Со лансирањето на Ioniq, компанијата направи голем притисок за електрификација. Кога беше лансиран во 2016 година, Ioniq беше првиот автомобил во светот кој беше планиран од темел со три електрифицирани погонски единици во една моделска палета – хибриден, plug-in хибриден и целосно електричен, со што означи важна пресвртница во времето. Кога другите производители сè уште ги планираа или само ги лансираа своите први електрифицирани модели.

Процесот на електрификација на компанијата доби на интензитет со лансирањето на Kona Electric во 2018 година. Овој модел стана инстант успех благодарение на долгиот опсег, пристапната цена и извонредните перформанси, освојувајќи бројни награди.

Истата година, Hyundai лансираше електрично возило со горивни ќелии од втората генерација (FCEV) во масовно производство – Nexo. Како дополнителен развој на ix35 Fuel Cell, тој нуди автономно возење, интелигентни системи за помош на возачот и опсег од 666 километри (според WLTP).

Со лансирањето на брендот „Ioniq“ во август 2020 година, Hyundai отвори ново поглавје во својата ера на електрифицирана мобилност со производството на Ioniq 5 (кросовер со средна големина) во 2021 година, проследено со седанот Ioniq 6 во втората половина. од 2022 година и следната во 2024 година, теренецот Ioniq 7.

Hyundai е посветена да продава само автомобили со нулта емисија до 2035 година и да постигне јаглеродна неутралност во сите фази на производство и работење во Европа. До 2040 година, 80 проценти од целата продажба треба да бидат модели напојувани или со електрични батерии или со водородни горивни ќелии.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK