Предлогот на ЕУ за забрана за продажба на возила со мотори со внатрешно согорување веќе ги подели земјите од сојузот, кои се за или против оваа одлука. ЕУ бара од производителите на автомобили да ги намалат емисиите на CO2 од новите автомобили на нула до 2035 година.
Германија и Италија први се спротивставија на оваа одлука, но сега Германија прави сојуз со седум европски земји кои јасно и категорично се против забраната за возила со мотори со внатрешно согорување.
До 2035 година, сите нови автомобили мора да имаат нула емисија на CO2. Сепак, не сите членки на ЕУ се согласуваат со одлуката. Според извештајот на агенцијата Ројтерс, Германија формирала сојуз со неколку европски земји за да се спротивстави на споменатата забрана за мотори со внатрешно согорување.
Седумте вклучени земји се Чешка, Словачка, Италија, Полска, Романија, Унгарија и Германија – чии министри за транспорт неодамна одржаа состанок на кој разговараа за тоа што треба да се промени во одлуката на ЕУ.
Германскиот министер за транспорт Фолкер Висинг во соопштение рече дека предлогот на ЕУ мора веднаш да се промени. Тој додаде дека пристапот изгледа погрешен, посочувајќи дека постои „климатски неутрален начин“ за зачувување на автомобилите со мотори со согорување. Новосоздадениот сојуз е заинтересиран за посебна категорија на возила со мотори со внатрешно согорување кои можат да работат на јаглеродно неутрални горива по 2035 година.
Последниот потег на ЕУ за забрана на продажба на нови бензински и дизел автомобили до 2035 година дојде минатиот месец. Новото законодавство бара од производителите на автомобили да ги намалат емисиите на CO2 од новите возила на нула до истата година.
Покрај тоа, законот, исто така, наложува 55 отсто намалување на емисиите на CO2 за новите автомобили и 50 отсто за комбиња до 2030 година. ЕУ ќе ги отстрани своите стимулации за возила со нула и ниска емисија до 2030 година.
Производителите кои произведуваат помеѓу 1.000 и 10.000 новите автомобили годишно ќе мора да се усогласат со новите правила, додека производителите кои регистрираат помалку од 1.000 нови возила годишно ќе бидат изземени од регулативите.
Неколку производители на автомобили веќе презедоа чекори за тестирање на употребата на алтернативни горива, како што се синтетиката и водородната енергија, што ги истражуваат Porsche и Lamborghini. Дури и Toyota експериментира со мотори на водород, почнувајќи од Prius, кој треба да пристигне со споменатото поставување до 2025 година.
Многу приоизводители сметаат дека меѓу алтернативните погодни се оние на водород и работат на истите.