Британија се подготвува за револуција: Наскоро може да се плаќа данок за гуми!

ОБЈАВЕНО НА:

Одделот за транспорт на Велика Британија ангажирал консултанти за да советуваат како да се справи земјата со емисиите за кои научниците велат дека се поопасни од испарувањата од гориво. Иако многу Британци се борат со кризата и со трошоците за живот, постојат силни индикации дека некои би можеле да бидат погодени од „данокот на гумите“.

Откако активистите за заштита на животната средина победија и ги натераа британските возачи да купуваат електрични автомобили, следната битка веројатно ќе биде околу абењето на сопирачките и гумите. Постои можност електричните возила да создадат повеќе издувни гасови на патиштата од автомобилите на бензин бидејќи обично се потешки, па затоа во поголема мера го оштетуваат асфалтот.

Портпаролот на владата вели: „Сакаме подобро да ги разбереме еколошките влијанија од емисиите што не се издувни гасови, како што се гумите, поради што спроведуваме истражување за ова прашање“.

Шефот за патна политика на RAC, Николас Лајс, изјави за MailOnline: „Разговорот за данок на гуми, иако е неверојатно предвремен, може да направи повеќе штета отколку добро со тоа што ќе предизвика повеќе повреди и смрт на нашите патишта со обесхрабрување на возачите да ги заменат истрошените гуми кога треба. Зголемувањето на цената на поевтините гуми несомнено ќе доведе до тоа некои да продолжат да возат на лоши гуми, загрозувајќи ја безбедноста на патиштата за сите“

Веста доаѓа откако беше откриено дека мнозинството Британци веруваат дека контроверзните зони со ултра ниска емисија (ULEZ) во главниот град се дизајнирани да извлечат пари од возачите и да ја зголемат продажбата на нови автомобили.

Околу 40 отсто од анкетираните Британци веруваат дека основната улога на зоните – каде возилата со високо загадување мора да плаќаат дневна доплата – е да го подобрат квалитетот на воздухот. Сепак, вкупно 44 отсто веруваат дека даночните приходи и продажбата на автомобили се нивната примарна цел.

Во Лондон, цинизмот е уште подлабоко вкоренет, но само една третина (33 отсто) од гласачите веруваат дека ULEZ е мерка против загадувањето, во споредба со 54 отсто кои мислат дека зоните со ултра ниска емисија се дизајнирани да ја поддржат продажбата на електрични автомобили.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK