BMW ги преполовува дилерите и маржите – се префрла на директна продажба во Европа

ОБЈАВЕНО НА:

BMW и Mini се подготвени да се префрлат кон модел на агенциска дистрибуција низ Европа, следејќи ги Мercedes-Benz и Audi кои веќе најавија префрлањето на програмата за директна продажба.

Шефот за продажба и маркетинг на BMW Group, Питер Нота, потврди дека марката разговара со европските дилери за префрлање на агенцискиот модел. Оваа потврда доаѓа неколку месеци откако Autohaus тврдеше дека BMW ќе го прекине својот дилерски систем во Европа од 2024 година за марката Mini и 2026 година за самата марка BMW. Нота рече дека времето на овој потег допрва треба да биде потврдено.

Според агенцискиот модел, BMW директно ќе им фактурира на клиентите. Застапниците потоа ќе имаат задача да испорачуваат нови возила и да добиваат фиксна маржа по продадено возило. Додека дилерите би заработиле помалку пари за возила преку овој модел, BMW вели дека ќе ги намалат трошоците со тоа што нема да мора да одржуваат залихи и со намалување на промотивните трошоци.

Auto News забележува дека производителите на премиум автомобили низ Европа често нудат дилерски маржи од 12 до 16 проценти. Провизиите за продажба преку моделот на агенцијата ќе бидат приближно преполовени.

BMW го лансираше агенцискиот модел кога за прв пат беше претставена под-марката „i“. Подоцна го напушти овој модел, но повторно го воведе во целата своја гама во Јужна Африка во 2020 година. Нота вели дека овој модел ќе се користи само во Европа, а не во Кина или САД каде што многу држави им забрануваат на производителите на автомобили да продаваат директно на потрошувачите.

Не се само BMW, Mercedes-Benz и Audi кои се движат кон продажен модел од ваков вид. Stellantis ќе го следи примерот во средината на 2023 година со своите брендови Alfa Romeo, DS, Lancia, Citroen, Fiat Professional, Opel/Vauxhall и Peugeot. Групацијата VW, исто така, ги продава своите EV означени возила со ID преку агенциски модел.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK