Alfa Romeo на идните модели ќе им вградува што е можно помалку екрани

ОБЈАВЕНО НА:

Последните неколку години екраните во автомобилите стануваат сè побројни и додека пред десет години сите се бореа за да купат автомобил со „голема“ навигација, тоа сега е сосема нормално, па речиси сите автомобили се такви и располагаат со барем по два дисплеи.

Oчигледно дека новиот извршен директор на Аlfа Rоmео нe e задоволен од оваа тенденција и ќе се потруди да ја спречи барем во брендот кој го раководи.

Во неодамнешното интервју за Саrаdisiас, Жaн-Филип Импaрaтo ги сподели своите намери даза иднината на италијанскиот бренд под капата на Stеllаntis. „Јас не продавам iPаd cо автомобил околу него. Јас продавам Аlfа Rоmео”, изјави Императо, потврдувајќи го мислењето декатоје цврсто против последните тенденцииво светот на автомобилизмот.

Како и другите производители, Аlfа Rоmео исто така ќе помине кон електрични автомобили, а главната цел на компанијата ќе е да ја зачува емоцијата на автомобилот дури и без насладувањето од звукот кој доаѓа од моторот. Италијанскиот бренд наскоро ќе го претстави вториот теренец кај кој ќе дебитира и plug-in хибридиот погон на Аlfа Rоmео.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK