Mercedes ги крати дилерите и салоните – преминуваат кон директна продажба

ОБЈАВЕНО НА:

Раководните лица од производителот на автомобили потврдија дека ќе намали од 15 до 20 отсто од своите застапници на домашниот пазар и приближно 10 отсто на глобално ниво. Ова доаѓа како дел од планот да достигне 25 отсто онлајн продажба до 2025 година и да обезбеди 80 отсто од продажбата во Европа преку директната продажба или моделот „агенција“ до 2025 година.

„Сакаме да имаме поголема близина до клиентот и затоа да имаме подобра контрола врз цените“, неодамна изјави Харалд Вилхелм, главниот финансиски директор на Mercedes. „Затоа се поместуваме од сегашната улога на дилер“.

Mercedes-Benz моментално оперира со приближно 6.500 продажни и сервисни места на Mercedes и Smart ширум светот, од кои приближно 1.000 се наоѓаат во Германија.

„Ни требаат помалку големи салони на зрелите пазари“, изјавил Бетина Фецер, потпретседател на компанијата и одговорна за комуникации и маркетинг за Auto News. „Ќе се оддалечиме од големите салони, особено кога ќе преминеме на директна продажба. Сите овие напори заедно ни даваат конкурентска предност, но целосниот скок доаѓа кога ќе го комбинираме тоа со директна продажба. Ова ни дава директно управување со односот со клиентите и уште подобро ќе ги познаваме нашите клиенти“.

Како дел од нејзината транзиција кон директна продажба, различните брендови на компанијата ќе имаат посебни продажни места. На пример, ќе има наменски места за Maybach и AMG. Mercedes-Benz веќе подолго време го менува својот дилерски пристап и во 2021 година продаде 25 свои застапници во Европа.

Агенцискиот модел на Mercedes-Benz значи дека самиот производител на автомобили поседува дилерски акции и директно фактурира кон клиентите. Застапниците потоа имаат задача да испорачуваат возила и да добиваат провизија за секој продаден модел. Тие исто така можат да генерираат пари преку пост продажбата.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK